11.1 C
București
marți, 23 aprilie 2024
AcasăSpecialRevigorarea pieţii de carte:Libris.ro deschide un nou depozit de 3...

Revigorarea pieţii de carte:Libris.ro deschide un nou depozit de 3 milioane de cărţi

Retailer-ul online de carte LIBRIS.ro deschide un nou depozit de carte și investește 3 milioane euro în construirea și dotarea acestuia. Decizia vine după ce, în ultimii ani, Libris.ro și-a crescut cifra de afaceri constant, cu un ritm mediu de creștere a veniturilor de 25% pe an. Investiția permite companiei să își multiplice semnificativ capacitatea de livrare și dezvoltare a business-ului, pe o piață a cărții aflată în curs de revigorare.

“Extinderea este necesară deoarece locația actuală este aproape de a-și atinge capacitatea maximă de procesare a comenzilor și se va dovedi, în scurt timp, subdimensionată față de trendul de creștere a vânzărilor pe care îl estimăm” precizează Laura Țeposu, Director de Dezvoltare și Fondator Libris.ro.

“Suprafața noului depozit Libris va fi de 5.000 de mp, cu 200% mai mare decât cel actual, și va putea găzdui peste 3 milioane de cărți, dar și noi game pe care le dezvoltăm, precum muzică, jocuri și jucării sau articole care completează experiența lecturii cum sunt ceaiurile, instrumentele de scris, cadourile”, adaugă Laura Țeposu.

Organizarea activității Libris într-un depozit construit pe nevoile previzionate va avea impact pozitiv pe mai multe paliere de business: va optimiza procesele de lucru, va crește productivitatea și viteza de procesare a comenzilor și va permite companiei să susțina ritmul de creștere anual al comenzilor, estimat la 20-30 de procente.

“În acest moment, capacitatea noastră maximă de livrare este de 3.500 de comenzi pe zi. În noua formulă de depozit, funcțională în 9-12 luni, luăm în calcul creșterea semnificativă a acestei capacități, astfel încât să putem livra 10.000 -12.000 de comenzi pe zi”, spune Laura Țeposu.

În primele 9 luni ale anului, Libris.ro a avut o cifră de afaceri de 22 mil. Lei, cu 20% mai mare față de perioada similara din 2016, în timp ce valoarea medie a comenzii online a crescut cu 20 de procente față de aceeași perioadă de referință. Compania își propune să încheie anul 2017 cu o cifra de afaceri de 30 mil lei și mizează pe un vârf puternic de vânzari in perioada Black Friday și Crăciun 2017.

“Noiembrie și decembrie sunt luni de vârf pentru vânzarea de cărți, pentru ca, din fericire, publicul își păstrează obișnuinta de a dărui cărți celor dragi cu ocazia Sărbătorilor de iarnă. Este și perioada în care își fac singuri cadou timp pentru lectură și își aleg volumele pe care și-au dorit poate întregul an să le citească și nu au reușit” declară Laura Țeposu.

 

 

 

Cele mai citite

Ciolacu apare alături de candidata Gabriela Firea și o laudă că “știe administrație”

Președintele PSD, premierul Marcel Ciolacu, o laudă pe Gabriela Firea, care a devenit, din nou, candidatul PSD la funcția de primar general al Capitalei. "Decizia...

Pantaloni scurți de damă. Descoperiți inspirații de vară de la Reserved

Vara fără pantaloni scurți este ca și cum ai merge la film fără popcorn. Pe scurt - nu are rost. Când căldura doboară, pantalonii...

Seturi de mese si scaune pentru dining – cum alegi ceva potrivit pentru sufrageria ta

Seturile de mese și scaune sunt ideale pentru a fi poziționate într-un spațiu mare. Acestea sunt mari ca și volum și este nevoie de...
Ultima oră
Pe aceeași temă