Activitatea companiei British Airways a revenit, marți, la normal, pe aeroportul Heathrow, după ce o uriașă pană informatică a afectat activitatea companiei în timpul weekendului, informează AFP, citat de Agerpres.
„Sistemul nostru informatic este pe deplin funcțional și vom opera totalitatea programului pe Heathrow și Gatwick”, a subliniat British Airways într-un comunicat. Cu toate acestea, compania „mai are de lucru” pentru restituirea bagajelor lipsă ale pasagerilor.
Compania, afectată de o uriașă pană informatică în timpul weekendului, a afirmat că va menține „totalitatea programului” de zboruri ale sale prevăzute marți de pe Heathrow și Gatwick, un alt mare aeroport londonez. Luni, 27 de zboruri spre destinații europene au trebuit din nou să fie anulate. Weekend-ul a fost cu precădere haotic, cu zeci de mii de pasageri victime a sute de anulări de zboruri îmbulzindu-se în halele aeroporturilor londoneze în căutare de informații.
Compania British Airways (BA) a anunțat, luni, noi perturbări ale zborurilor de plecare de pe aeroportul londonez Heathrow, pentru a treia zi consecutiv, ca urmare a unei defecțiuni majore la sistemul informatic.
Pana informatică survenită în plin weekend prelungit în Marea Britanie ar putea costa, potrivit unor estimări, până la 100 de milioane de lire sterline (115 milioane de euro). BA a anunțat că analizează cererile pentru rambursare ale clienților săi care nu au putut călători.