De pe blogurile de marți, aflăm că deținuții de la Penitenciarul Chitila au fost incluși într-un program de reintegrare socială, dar și cum cum au speculat marketerii succesul filmului Minionii.
De pe blogul vicktorkapra.ro, aflăm că deținuții de la Penitenciarul Chitila au fost incluși într-un program de reintegrare socială, după modelul din Norvegia. Programul pornește de la două realități, explicp bloggerul. Prima este dispariția accelerată a tradițiilor și meșteșugurilor din Delta Dunării. ”Să luăm un singur exemplu: deși casele tradiționale ale lipovenilor au farmecul lor, în deltă apar pensiuni din beton după proiecte stas pe care le putem întâlni peste tot, și la munte, și în Maramureș, și în Bucovina. Le știți: acoperiș de tablă banală, gresie și balustrade din inox”, scrie bloggerul. A doua realitate este proporția mare (cam 50%) de analfabeți între deținuții români.
De pe blogul zoso.ro aflăm cum au speculat marketerii succesul filmului Minionii. Astfel, de îndată ce filmul a apărut în cinema, au apărut pe piață și jucăriile cu îndrăgitele personaje. ”Dacă nu aveți copii, nu știți ce nebunie e cu Minionii de vreo două luni încoace, de când a apărut în cinema. V-am povestit cum isteții de la H&M aveau zilele trecute un singur model de bluză cu Minioni, și aia cu mânecă lungă”, scrie bloggerul.