“Toate serviciile sunt funcţionale şi nu există mentenanţă programată în perioada următoare”, informează banca.
ING anunţase, în urmă cu aproape o oră, pe pagina proprie de Facebook, faptul că serviciul ING Home’Bank şi plăţile cu cardul au devenit indisponibile pentru o parte dintre utilizatori.
Pe lista serviciilor indisponibile s-au aflat: ING Home’Bank Mobile, tranzacţiile cu cardul la comercianţi şi plăţile online cu cardul.
Datele ING arată că banca are, în prezent, 1,3 milioane de clienţi activi, 830.000 de clienţi de salariu şi 712.000 de clienţi activi ce folosesc servicii digitale. În acest context, şase din 10 clienţi activi fac plăţi la POS în fiecare lună, iar 67% din banii folosiţi de clienţi sunt non-cash.
De asemenea, 83% din logările în aplicaţia Home’Bank sunt realizate de pe mobil. Un client se loghează lunar în medie de 18 ori/lună şi face 5 plăţi/lună.