Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Am găsit soluția pentru finanțare de la UE: junglă, în loc de autostrăzi!

Am găsit soluția pentru finanțare de la UE: junglă, în loc de autostrăzi!

Organizațiile nonguvernamentale de mediu internaționale ar putea cere protejarea șantierelor autostrăzilor din România.

Laurențiu Mușoiu 0 comentarii

Datele recente arată că pe șantierele și potențialele șantiere ale patriei noastre s-au format numeroase ecositeme unice în lume.

Pe șantierele comandate de Ministerul Transporturilor, prin Compania Națională de Drumuri, se descoperă la foc continuu noi specii unice în lume.

România a devenit un rai al animalelor terestre și aeriene, care și-au găsit casă pe infrastructura rutieră a țării noastre.

În ultimii șase ani, autostrăzile mult visate de români au fost blocate de urme de labă de urs, amfibieni și super-lilieci.

Cel mai recent exemplu a fost înregistrat chiar weekend-ul trecut, când mult visata autostradă a președintelui Klaus Iohannis, Sibiu – Pitești, a fost blocată de Uniunea Europeană, pentru a nu pune în pericol viața unor gândaci de care toți biologii din lume sunt fascinați.

Șefii de la drumuri nu vor primi acord de mediu și, implicit, finanțare de la Uniunea Europeană, până când nu vor rezolva problema celui mai rar gândac.

Guvernul României va trebui să le demonstreze mai marilor UE cum va proteja gândacii-comoară.

Deja, cei mai renumiți cercetători internaționali din domeniu se pregătesc să se deplaseze pe site-ul autostrăzii Sibiu – Pitești pentru a studia gândacii în mediul lor natural.

Articolul integral este disponibil pe Academia Cațavencu.

Comentarii

loading...