19.5 C
București
miercuri, 17 aprilie 2024
AcasăSpecialAi grija la minciunile pe care ti le spun firmele de optimizare...

Ai grija la minciunile pe care ti le spun firmele de optimizare SEO

Afacerile cu servicii SEO sunt atat de riscante, in mare parte datorita fatului ca motoarele de cautare detin controlul total, iar noi avem doar o mica idee despre ceea ce se intampla in factorii de ranking. In timp ce cercetarile, incercarile si erorile, precum si unele indicii ne-au ghidat de-a lungul drumului, exista o multime de firme de SEO obscure care ii mint pe proprietarii de afaceri mai putin documentati.

Vreti sa va asigurati ca nu sunteti inselat? Seopower.ro, o companie cu o vasta experienta in domeniu, va va arata in cele ce urmeaza minciunile cel mai des folosite de anumite firme in relatia cu potentialii clienti.

1. Nu avem nevoie de experienta in domeniul in care activati dumneavoastra

Firmele de promovare SEO pot face minuni in industriile pe care le cunosc, deci cautati o companie care este specializata in a ajuta companii precum a dvs. Puteti apela la serviciile unei companii care nu are cunostinte despre tipul de munca pe care o faceti si despre ce vrea publicul dvs. si poate sa faca o treaba buna pe baza indrumarii si cercetarii dvs., dar nu va avea acelasi succes.

2. Garantam prima pozitie in paginile de cautare

Desigur, prima pozitie este cea mai importanta si toata lumea vrea sa fie acolo. La urma urmei, un studiu din 2013 a aratat ca 91,5% din tot traficul merge la prima pagina, 4,8% merge la pagina a doua si 1,1% merge la pagina trei. Dar daca vedeti/auziti aceasta promisiune alergati rapid in cealalta directie. Nici o firma de SEO nu poate promite acest lucru unui client. De fapt, companiile cele mai reputate vor admite fara indoiala ca nu pot garanta rezultate. Google avertizeaza asupra acestui lucru si, din moment ce Google coordoneaza totul, ascultati-l! Nu pe cei care incearca sa va ia banii.

3. Putem sa va facem optimizarea seo intr-o luna

Ha! Chiar daca ati inceput sa folositi Internetul pentru prima data anul trecut, ati vazut fara indoiala ca in fiecare zi se petrec multe schimbari. SEO necesita o monitorizare si o ajustare permanenta a strategiei pe baza a ceea ce vedeti. Google isi actualizeaza in mod constant algoritmii pentru a imbunatati mai bine serviciile pentru clientii lor, asa cum am vazut in trecut cu Penguin, Panda si alte actualizari. Compania Moz ofera un istoric al modificarilor algoritmului care ofera mai multe detalii despre toate schimbarile care au aparut si cand.

4. Outreach este raspunsul

Aici este destul de complicat deoarece pentru multe industrii poate fi de ajutor. Cu toate acestea, pentru unii, sa zicem, de exemplu, o companie de proiectare a bucatariilor si a bailor care opereaza intr-o zona locala mica, nu are sens. Ce beneficii ar putea avea o companie daca ar ajunge la nivel national pe un site de nisa important? Sigur, poate face cunoscuta aceasta afacere in fata a mii de ochi, dar din moment ce proprietarul afacerii nu poate oferi serviciile sale tuturor, bugetul SEO ar fi mai bine cheltuit pentru alte strategii sau pentru campanii advertoriale locale.

5. Cel mai bun continut ar trebui sa se afle pe site-ul tau

Intotdeauna doriti sa va pozitionati cel mai bine, dar uneori este o idee buna sa utilizati acel continut de calitate pe un site de nisa care va atrage trafic (si, speram, venituri) pe site-ul dvs. propriu.

6. SEO este tot ceea ce ai nevoie

Daca auziti asta este din cauza ca doar asa ceva vand. SEO este doar o singura piesa a puzzle-ului. Agentiile bune vor merge dincolo de elementele de baza ale cuvintelor cheie, meta descrierilor si tag-urilor, pentru a va ajuta sa dezvoltati o strategie completa care ar putea include un amestec unic de anunturi cu plata-pe-clic (PPC), marketing de continut si alte tactici. Impactul dvs. social afecteaza SEO si daca credeti ca simpla prezenta sociala este suficienta, gresesti.

7. Nu poti sa o faci de unul singur

Ba da, poti. Cu siguranta va dura mai mult si este posibil sa nu obtineti rezultatele pe care le poate oferi o firma de calitate, dar doar prin simplul fapt ca cititi acest articol sunteti pe drumul cel bun catre abilitatile de invatare care va pot ajuta in calatoria dvs. SEO. De la elementele de baza la subiectele mai avansate si studii de caz, puteti sa cautati aproape orice doriti sa stiti, inclusiv informatiile pe care expertii le folosesc. Cand angajezi un consultant sau o echipa de SEO pentru a lucra pe site-ul tau, fa-ti temele. In al doilea rand, cand auziti una dintre aceste minciuni, este timpul sa treceti la o alta optiune. Acum, aceasta este o lista exhaustiva a minciunilor pe care le-ati putea auzi? Nu chiar. Va trebui sa folositi propria judecata atunci cand angajati pe cineva pentru aceasta activitate. Una dintre cele mai bune modalitati prin care puteti verifica abilitatile companiei este sa vedeti unde se situeaza propriul ei site. SEO, la fel ca orice alta industrie, este extrem de competitiva. Daca nu isi pot pozitiona bine propriul site, ce te face sa crezi ca vor putea sa il pozitioneze pe al tau?

Cele mai citite

Revolut lansează, în premieră globală, în România, refinanțarea creditelor

Revolut, banca digitală cu 3,5 milioane de clienți retail în România și peste 40 de milioane de clienți la nivel global, a anunțat astăzi...

Avertisment din partea European Green Party către Parlamentul European. Ancheta “Russiagate”, despre bani oferiți unor politicieni din UE, trebuie accelerată înainte de alegerile europene

Partidul European al Verzilor (European Green Party) cere ca investigația "Russiagate", referitoare la banii pe care Rusia i-ar fi oferit unor politicieni din UE,...

Curtea Constituțională a Republicii Moldova a aprobat referendumul pentru integrarea în UE. Referendumul va permite modificarea Constituției

Curtea Constituțională de la Chișinău a dat aviz pozitiv pentru organizarea referendumului în care cetățenii Republicii Moldova urmează să-și exprime opțiunea cu privire la...
Ultima oră
Pe aceeași temă