Optima a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 16 milioane de lei și un avans de 20% față de anul precedent

Digitalizare și eficientizare majoră a proceselor interne pentru Optima

Compania de outsourcing cu capital majoritar românesc, Optima, a realizat afaceri de peste 16 milioane de lei în 2017, cu 20 de procente mai mult decât în anul precedent.

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Compania de outsourcing cu capital majoritar românesc, Optima, a realizat afaceri de peste 16 milioane de lei în 2017, cu 20 de procente mai mult decât în anul precedent.

“Este al patrulea an consecutiv în care înregistrăm o creștere de 20-25%. Pentru 2018 vrem să păstrăm același ritm, chiar dacă suntem conștienți că, de la an la an, devine din ce în ce mai greu să susținem acest ritm de creștere pentru că baza de la care plecăm este din ce în ce mai mare. Chiar dacă este un plan ambitios, la finele lui 2018, , vrem să atingem pragul de 20 de milioane de lei cifră de afaceri iar anul acesta investim in digitalizare și eficientizarea proceselor în companie”, declară Daniel Mereuță, director general Optima.

Anul trecut s-a pus accentul pe dezvoltarea serviciilor de vânzări, inclusiv vânzări directe. Pentru anul 2018, Optima își propune diversificarea portofoliului de clienți și a serviciilor oferite, dar și abordarea altor industrii. “Au fost situații în care am început să lucrăm pentru un client pentru un anumit serviciu de business, spre exemplu vânzări, iar apoi ne-am diversificat activitățile pentru același client. Vrem să ne îndreptăm spre un omnichannel în ceea ce privește serviciile pe care le oferim clienților, inclusiv prin zona digitală. Creștem pentru că avem capacitatea si resursele să o facem și suntem prezenți, pe lângă biroul din București, în alte două orașe aflate în plină dezvoltare, Iași și Brasov ”, a continuat Daniel Mereuță.

3 birouri, peste 300 de angajați și planuri de creștere

Un obiectiv foarte important pentru 2018 este creșterea și dezvoltarea operatiunilor din Brașov și Iași, dar și din capitală. “Am depășit deja 300 de angajați în cele 3 birouri, numai la Iași avem deja peste 130 de angajați și vrem să ne dezvoltăm mai mult întrucât există potențial. Biroul din Brașov este cel mai nou deschis, iar pentru acesta am aplicat pentru un ajutor de stat pentru crearea a 60 noi locuri de muncă până la finele lui 2018.  Pe scurt, avem 4 direcții de creștere pentru acest an: dezvoltarea colegilor noștri, cea mai importantă direcție pentru dezvoltarea unei companii, creșterea portofoliului de clienți și a serviciilor oferite si digitalizarea”, precizează Daniel Mereuță. 

 Anul 2018 vine cu digitalizarea și eficientizarea majoră a proceselor interne ale companiei

“Anul acesta vrem să digitalizăm și să eficientizăm și mai mult procesele în companie, pentru a ne putea susține ambițiile de creștere.  Ne pregătim să introducem aplicații noi, atât în zona de recrutare si training, dar și în managementul performanței. Suntem încă în perioada de proiectare a întregului sistem, dar suntem încrezători că astfel putem crește mai eficient”, a spus Daniel Mereuță.

Spre exemplu, în cadrul companiei deja există un sistem digitalizat de training. Toți angajații au la dispoziție tutoriale video pentru anumite proceduri pe care le pot accesa oricând au nevoie de ajutor.

 

Citește totul despre:

#afaceri #outsourcing #lazi

Comentarii

loading...
Loading...
loading...