21.4 C
București
vineri, 29 martie 2024
AcasăLifestyleCum să-ți impresionezi partenerii de afaceri pe finalul anului (P)

Cum să-ți impresionezi partenerii de afaceri pe finalul anului (P)

Prin urmare, cheamă-i pe colaborării tăi la sediul tău din Capitală și organizează un work-shop de două zile, pe care ar fi bine să-l închei cu o petrecere tematică de Crăciun. Află, în continuare, ce ar trebui să faci dacă vrei să-ți impresionezi cu adevărat partenerii de afaceri pe final de an.

Asigură-le transferul de la aeroport
 

Prima impresie contează cu adevărat, mai ales în business, așa că surprinde-ți partenerii de afaceri care vin cu avioanele încă de la aterizarea aeronavelor pe aeroportul Otopeni. Apelează la o firmă profesionistă care oferă servicii de transfer aeroport. Respectivul furnizor profesionist de servicii de transport îți va prelua toți partenerii de afaceri de la aeroport și îi va aduce direct la sediul firmei tale. Caută o companie de transport care își poate adapta orarul curselor în funcție de programul zborurilor. De asemenea, apelează la o companie de transport care dispune de un un site foarte bun, astfel încât să poți comanda biletele online.

În cazul în care vrei „să-i dai pe spate” pe partenerii de afaceri, oferă-le o experiență de călătorie VIP. Astfel, partenerii vor fi preluați individual, în niște mașini luxoase, extrem de confortabile și de sigure. Însă dacă îți dorești ca totul să iasă perfect, solicită din timp serviciile dorite.  Rezervă bilete de transfer aeroport și pentru momentul în care partenerii tăi vor fi nevoiți să plece înspre casă.

Lasă-i să îți încerce flota de mașini
 

O altă modalitate prin care poți să-ți impresionezi partenerii de business ar fi ca, după ce sosesc la sediul afacerii tale, să le prezinți și să-i lași să folosească noile mașini de care dispune firma ta, în baza unui contract de leasing operațional. Lucrezi de mult cu un furnizor de servicii de leasing de automobile și faptul că tocmai ai primit noile mașini de firmă poate fi exploatat perfect în contextul vizitei partenerilor de business. În cazul în care flota ta „închiriată” de mașini cuprinde mai multe modele, din diferite clase de prețuri, ar fi indicat să-i lași pe partenerii de business să folosească autovehiculele mai scumpe.

Prezintă-le investițiile
 

Dacă ai făcut recent niște investiții semnificative în diverse zone ale businessului tău, prezintă-le invitaților tăi. De exemplu, ai putea să le arăți cum funcționează noul software cu care îți gestionezi tot fluxul operațional sau noile case de marcat portabile și perfomante. Nu neglija niciun fel de investiție pe care ai făcut-o recent, chiar dacă, poate, nu a necesitat o sumă foarte mare de bani. Orice investiție pe care ai realizat-o în ultima perioadă le transmite furnizorilor și distribuitorilor că ești un partener de încredere, preocupat să-și dezvolte constant afacerea sa.

Cele mai citite

Declarațiile lui Cristiano Bergodi, înainte de Universitatea Craiova – Rapid

Cristiano Bergodi, antrenorul Rapidului, spune că formaţia sa trebuie să joace cu încredere şi curaj pentru a câştiga toate cele trei puncte în meciul...

Tendințe de Culori și Materiale pentru 2024: O Privire Asupra Designului Interior

Anul 2024 aduce o schimbare notabilă în preferințele de culori și materiale în lumea designului interior, reflectând o nevoie crescândă de confort, sustenabilitate și...

Grav accident auto pe DN2 – E85, în Vrancea! Opt persoane, rănite în urma coliziunii dintre un autoturism și un microbuz

Opt persoane au fost rănite, vineri, la intersecţia DJ 205 R Coteşti cu DN2 - E85, în urma coliziunii dintre un microbuz de transport...
Ultima oră
Pe aceeași temă