Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

ANCOM: Relaţiile contractuale continuă să fie principala nemulţumire a utilizatorilor

ANCOM: Relaţiile contractuale continuă să fie principala nemulţumire a utilizatorilor

ANCOM a anunţat, luni, că a primit şi soluţionat, anul trecut, 3.611 reclamaţii de la utilizatorii de comunicaţii electronice şi servicii poştale din România, iar relaţiile contractuale continuă să fie principala nemulţumire a utilizatorilor.

Rl online 0 comentarii

”Conform petiţiilor primite, utilizatorii reclamă în mod recurent modul de desfăşurare a relaţiei contractuale cu furnizorii. Încetarea contractelor, facturarea serviciilor, nerespectarea prevederilor contractuale şi încheierea contractelor la distanţă sunt probleme cel mai des întâlnite în derularea contractelor. Pe lângă rezolvarea punctuală a reclamaţiilor, continuăm şi în acest an activitatea de informare a utilizatorilor finali pentru că ei sunt beneficiarii măsurilor ANCOM, direct sau indirect”, a declarat Sorin Grindeanu, preşedintele ANCOM.

Din totalul reclamaţiilor primite de Autoritate în anul 2018, 87% au vizat serviciile de comunicaţii electronice, principalele nemulţumiri reclamate vizând aspecte care ţin de relaţia contractuală cu furnizorii de servicii de comunicaţii electronice.

”Astfel, utilizatorii au semnalat probleme privind încetarea contractelor (17% din reclamaţiile referitoare la serviciile de comunicaţii electronice), facturarea acestor servicii (12%), nerespectarea contractelor de către furnizori (11%) şi derularea contractelor la distanţă (9%)”, se arată în comunicat.

Peste 21% dintre petiţiile trimise la ANCOM au vizat probleme întâlnite în procesul de portare a numerelor de telefon. În creştere faţă de anul precedent au fost reclamaţiile privind serviciul de roaming (14%), acestea vizând în special condiţiile de utilizare a serviciilor de roaming în Spaţiul Economic European (Roam like at home).

”Datele ANCOM arată că reclamaţiile formulate de utilizatori s-au referit la serviciile furnizate de Vodafone România în proporţie de 24%, Telekom Romania Mobile Communications - 20%, Telekom Romania Communications - 15% Orange România - 15%, şi RCS&RDS - 12%”, se arată în comunicat.

Comentarii

loading...