Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Antreprenorul Andreea Trandafir dezvăluie secretul succesului colecţiei Verlinne

Antreprenorul Andreea Trandafir dezvăluie secretul succesului colecţiei Verlinne

Verlinne este haina ideală pentru femeia care apreciază simplitatea și naturalețea. Pentru femeia care se vrea a fi încântătoare și în același timp rafinată, frumoasă, unică.

Madalina Racorean 0 comentarii

Un brand sustenabil și produse slow-fashion, pe care le dorim întotdeauna prezente în garderobă, din texturi naturale, cu croieli în linii clasice, longevive, versatile...

 

Cum s-a născut Verlinne și de ce ar trebui să alegem varianta hainelor din materiale naturale

„Punctul de pornire a fost convingerea că piesele vestimentare ar trebui să poată fi purtate mult mai mult decât un sezon. Hainele realizate din materiale naturale sunt o opțiune în contextul acesta, pentru că, îngrijite corespunzător, sunt rezistente și ne fac să ne simțim bine nu doar azi, dar și mâine, și peste un an, sau doi. Odată ce începi să pui în garderobă piese din in, din mătase, din cânepă, alegerile ulterioare vor ține cont de felul în care aceste haine se simt pe piele.“

 

După ce am văzut piesele Verlinne, m-am gândit că acestea sunt perfecte pentru femeia romantică, pentru cea care își dorește comoditate în ținută, care vrea să poarte o rochie prietenoasă cu trupul. Cum descrii ținutele Verlinne?

„În primul rând sunt feminine și, în același timp, confortabile. Sunt ținute care pot fi purtate pe parcursul întregii zile, pot fi accesorizate ușor în moduri diferite, pentru a le face potrivite diverselor momente și evenimente, dar, totodată, sunt ținute care-ți permit să te simți tu însăți. Credința noastră este aceea că putem regăsi frumusețea simplității. Într-o lume a excesului, simplitatea poate fi cea care ne aduce cea mai autentică bucurie.“

 

Care este targetul? Cine cumpără produsele Verlinne? Care este feedback-ul celor care iubesc hainele acestui brand?

„Cele mai multe comenzi vin din orașele mari ale țării. Nu putem încadra clientele într-o categorie sau alta. Sunt femei care lucrează în domenii foarte variate. Avem cliente foarte tinere, dar avem și cliente cu vârsta de peste 60 de ani. O comandă surprinzătoare a fost din partea unei cliente care a cumpărat una dintre rochiile noastre cele mai vândute atât pentru ea, cât și pentru bunica ei. Minunat, am spus noi! Iată că acest lucru se întâmplă! Cred că ceea ce ar putea fi un punct comun al celor care aleg să cumpere produsele noastre este un anumit stil de viață și faptul că își construiesc cu intenție și prin alegeri atente garderoba.“

 

Vindeți și în străinătate?

„Deși avem comenzi și din străinătate, nu putem spune deocamdată că avem o piață într-o țară anume. Vindem în Europa cel mai mult (preponderent în Germania), dar avem comenzi și din SUA, Australia și Canada. Nu cred că e ușor, dar nici foarte greu, să ajungi să vinzi bine în afara țării, dar acest lucru ține și de circumstanțe. Acum e important să fim vizibili online, pentru că de acolo pot apărea cele mai multe oportunități.“

 

Care sunt materialele pe care le folosiți? Trebuie ca pielea noastră să fie răsfățată în materiale naturale?

„Am început cu inul, pentru felul în care acesta se simte pe piele și pentru că reprezintă încă cel mai căutat material. Pe parcurs, am adăugat și alte materiale: cânepa în diverse combinații cu alte fibre naturale, mătasea, bumbacul organic, lâna. Toate acestea sunt țesături foarte rezistente, iar acesta este și unul dintre motivele pentru care sunt recomandate de cei care promovează ideea de sustenabilitate, de modă sustenabilă. Totodată, pentru obținerea inului, de exemplu, se folosesc mai puține resurse naturale decât pentru obținerea altor țesături. Sunt lucruri care nu se „văd“ atunci când cumperi un produs. Ceea ce se ține minte însă este felul în care aceste materiale se simt pe piele. Da, putem spune că o rochie din in sau o bluză de mătase răsfață pielea.“

 

Cum îți pui personalitatea în valoare cu o rochie sau o bluză Verlinne?

„Este foarte important ca fiecare produs care pleacă din atelier să fie de o calitate ireproșabilă. Dincolo de asta, eu cred că din ce în ce mai mult contează povestea brandului. O bluză Verlinne este specială pentru că poartă în ea o idee cu care rezonează clienta care o cumpără. Este un produs slow-fashion.“

 

Aș putea spune că aceste piese fac parte din tendințele principale pe care ar trebui să le ia în seamă o femeie. Sunt clasice, rafinate, imaculate din punct de vedere al croielii, versatile...

„Una dintre țesăturile cu care lucrăm acum este cea care conține un amestec de mătase, cânepă și bumbac organic. Fusta din această țesătură fină, dar rezistentă, poate fi o piesă esențială, de bază într-o garderobă. Nu definește un stil anume, dar prin natura materialului folosit este foarte feminină. Balansul acesta între materiale naturale, minimalism ușor romantic și feminitate e cel care creează stilul Verlinne.“

 

Aș dori să-mi spuneți cum vă calificați ca antreprenor în România. Este dificil? Există piedici, este o muncă acerbă?

„Da, eu cred că antreprenoriatul implică asumare pe termen lung. Am ales varianta de a învăța pe cont propriu, cu toate că, în cazul acestei afaceri, fiecare pas necesită mult mai multe resurse. Experiența se construiește în timp, greșelile costă, și atunci când crești organic o astfel de afacere, pornită de la zero, trebuie să ai răbdare. Feedback-ul clientelor ne indică adesea direcția. În unele situații, determinarea e chiar directă: produsul rămâne sau nu și în următorul sezon. Promovând ideea de slow-fashion, avem câteva rochii și bluze pe care le producem și le listăm în magazin de doi ani și sunt încă foarte căutate. Relația nemijlocită pe care o avem cu cele care ne sunt cliente ne este de foarte mare ajutor. Una dintre mulțumirile noastre de zi cu zi o reprezintă mesajele de genul: «Mă bucur că v-am descoperit!». Simțim în aceste mesaje bucuria autentică provocată de surpriza de a fi găsit, pe lângă multitudinea de branduri de tip fast-fashion, și acest produs românesc ce se încadrează în ceea ce se numește, mai nou, modă sustenabilă.“

 

 

Comentarii

loading...