14.3 C
București
vineri, 29 martie 2024
AcasăȘtirile zileiCNAIR: Au fost depuse două oferte pentru supervizarea proiectului Podului de la...

CNAIR: Au fost depuse două oferte pentru supervizarea proiectului Podului de la Brăila

Contractul pentru proiectarea şi execuţia ”Podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila” a fost semnat în data de 15 ianuarie 2018 între CNAIR şi asocierea Astaldi – IHI Infrastructure Systems, la o valoare de 1,996 miliarde lei (422 milioane euro), fără TVA. Odată terminat, podul suspendat va fi cel mai lung din ţară şi al treilea din Europa, după lungimea segmentului central.

CNAIR a anunţat, miercuri, că, în cadrul acestei ultime proceduri, au depus oferte asocierea Metroul – Italrom Inginerie Internationala – Sistema Ingegneria – Arex Lider Company şi asocierea TPF Inginerie – Septembrie Consulting.

Podul suspendat peste Dunăre este cuprins în Master Planul General de Transport al României si face parte din categoria proiectelor de tip ITI (Investitii Teritoriale Integrate), finanţabile din POIM 2014 – 2020, Axa Prioritară 2 “Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient”.

Lungimea totală a proiectului este de 23,4 km şi cuprinde două secţiuni: drumul principal Brăila – Jijila, cu o lungime 19,1 km şi drumul de legatură cu DN22 Smârdan – Măcin, în lungime de 4,3 km.

Podul suspendat peste Dunăre, structura principală din cadrul Proiectului, va avea o lungime de 1.974 de metri şi va fi pozitionat între km 4 şi km 6 pe drumul principal Brăila-Jijila, respectiv la km 165 pe fluviul Dunărea.

Drumul principal Brăila – Jijila va avea o lungime de 19,1 km si va fi prevăzut cu două benzi de circulaţie pe sens, benzi de încadrare, acostamente, zona mediană şi zona de parapete. Pe tronsonul cuprins între km 4 şi km 6, unde drumul traversează fluviul Dunărea, se vor construi doua viaducte de acces în lungime de câte 110 metri fiecare. Traseul include o ramificaţie pe directia Sud, până la intersecţia cu drumul existent Smârdan – Măcin (DN22).

Drumul de legătură cu DN22 Smârdan – Măcin, cu o lungime de 4,3 km, va fi prevăzut cu o bandă de circulaţie pe sens. Drumul de legătură urmează să pornească de la km 7 al drumului principal (Brăila- Jijila) şi se va intersecta cu DN22 Smârdan-Măcin. 

Cele mai citite

Toți cei 45 de pasageri dintr-un autobuz și-au pierdut viața într-un accident în Africa de Sud

Aproape toţi pasagerii dintr-un autobuz, 45 de persoane, şi-au pierdut viaţa joi în Africa de Sud într-un accident rutier grav, după ce vehiculul în...

Tendințe de Culori și Materiale pentru 2024: O Privire Asupra Designului Interior

Anul 2024 aduce o schimbare notabilă în preferințele de culori și materiale în lumea designului interior, reflectând o nevoie crescândă de confort, sustenabilitate și...

Toți cei 45 de pasageri dintr-un autobuz și-au pierdut viața într-un accident în Africa de Sud

Aproape toţi pasagerii dintr-un autobuz, 45 de persoane, şi-au pierdut viaţa joi în Africa de Sud într-un accident rutier grav, după ce vehiculul în...
Ultima oră
Pe aceeași temă