19.9 C
București
miercuri, 24 aprilie 2024
AcasăȘtirile zileiConsiliul Local a desființat Direcția Fondului Locativ Sector 6

Consiliul Local a desființat Direcția Fondului Locativ Sector 6

Hotărârea a fost adoptată cu 18 voturi “pentru” şi 9 “împotrivă”, iar desființarea va avea loc în termen de 45 de zile calendaristice de la data intrării în vigoare a hotărârii.

„Se aprobă preluarea activităţii specifice desfăşurate de D.A.F.L. Sector 6 prin preluarea Direcţiei Administrare Locuinţe şi Întreţinere Condominiu cu un număr de 19 posturi (1 post conducere şi 18 execuţie) şi înfiinţarea acesteia în cadrul Administraţiei Domeniului Public şi Dezvoltare Urbană Sector 6 (…) Se aprobă repartizarea celor 28 de posturi rămase ca urmare a desfiinţării locurilor de muncă/posturilor conform Legii nr.53/2003 – Codul Muncii, din cadrul D.A.F.L. S6, cu destinaţie A.D.P.D.U. S 6 pentru activitatea specifică a acesteia”, prevede hotărârea.

Potrivit referatului de aprobare, hotărârea mai vizează reaşezarea structurilor de conducere ale ADPDU Sector 6 în mod eficient, prin diminuarea numărului de conducători de nivel superior (director general adjunct) şi redimensionarea conducerii la nivelul serviciilor, secţiilor şi birourilor.

Primarul Sectorului 6, Ciprian Ciucu, a spus, la şedinţa Consiliului Local, că DAFL Sector 6 îşi va continua activitatea în cadrul ADPDU. “Cei 19 oameni care au fost preluaţi sunt oamenii esenţiali şi cei care cu adevărat munceau şi duceau toată instituţia în spate şi eficientizăm această activitate”, a spus Ciprian Ciucu.

Ciprian Ciucu scria pe Facebook, cu câteva ore înainte de vot, că a avut în vedere obiectivele:

1. „Înființarea a două direcții suport esențiale. Este vorba despre Direcția de Fonduri Externe care va avea ca obiectiv atragerea de fonduri europene și creșterea semnificativă a bugetului de investiții. Actuala structură, organizată la nivel de serviciu este neprofesionalizată și cu rezultate foarte modeste.

2. Mai este vorba despre direcția de informatizare a serviciilor publice, acesta urmând să elimine risipa de la nivelul întregii primării (zeci de contracte inutile/inoportune) și să optimizeze costurile și să informatizeze serviciile publice.”  

Cele mai citite

Transformă spațiul din garaj într-un loc accesibil – iată ce ușă de garaj de la Alexiana să alegi

Ușilor de garaj ar trebui să li se acorde mult mai multă atenție. Acestea au capacitatea de a menține un nivel de siguranță înalt...

Protejarea pădurilor din Ilfov este piatra de temelie a viitoarei Centuri Verzi București-Ilfov

Înscrisă ca amendamente la noul Cod Silvic, protejarea pădurilor din Ilfov împotriva exploatărilor comerciale, piatra de temelie a viitoarei Centuri Verzi București-Ilfov, a fost...

Bătălia pentru Sectorul 1: imperativa coaliție anti-Clotilde

Se ascute lupta, odată cu nominalizarea lui Sebastian Burduja și a Gabrielei Firea, candidați separați ai coaliției PSD-PNL, pentru funcția de primar general al...
Ultima oră
Pe aceeași temă