12.7 C
București
miercuri, 24 aprilie 2024
AcasăȘtirile zileiFacebook va modifica platforma de publicitate plătită pentru a evita discriminarea

Facebook va modifica platforma de publicitate plătită pentru a evita discriminarea

Operatorul reţelei de socializare va lua măsuri proactive pentru a împiedica advertiserii să discrimineze utilizatorii în funcţie de rasă, sex sau vârstă, a anunţat ACLU într-un comunicat.

De la sfârşitul anului 2016, Facebook a resimţit presiuni legate de practicile în domeniul publicităţii ţintite din partea ACLU, Outten & Golden, Communications Workers of America, persoanelor care îşi caută un loc de muncă şi consumatorilor, precum şi a organizaţiilor pentru protejarea drepturilor civile şi a accesului egal la locuinţe.

Facebook a ajuns în trecut la un acord similar cu statul Washington, pentru a pune capăt publicităţii ţintite discriminatorii, şi a anunţat că a eliminat mii de categorii legate de atribute personale posibil discriminatorii, din instrumentele de excludere din publicitatea ţintită.

Cele mai citite

Bătălia pentru Sectorul 1: imperativa coaliție anti-Clotilde

Se ascute lupta, odată cu nominalizarea lui Sebastian Burduja și a Gabrielei Firea, candidați separați ai coaliției PSD-PNL, pentru funcția de primar general al...

Ce priorități va avea Firea ca primar general: școli, transport, termoficare și spitale

Gabriela Firea, cea care este, din nou, candidatul PSD la funcția de primar general al Capitalei, a transmis un mesaj în care anunță ce...

Rusia – Ucraina, ziua 770: Biden vrea să trimită arme Kievului chiar de săptămâna această

Preşedintele american, Joe Biden, a afirmat că Statele Unite vor "începe să trimită arme şi echipamente în Ucraina chiar din această săptămână", după ce...
Ultima oră
Pe aceeași temă