14.5 C
București
joi, 23 septembrie 2021

Grav accident în gara Fetești. Trenurile spre litoral au ore de întârzieri

UPDATE: Pe aceeași magistrală feroviară, București – Constanța, sunt probleme și din cauza furtunii care s-a înregistrat miercuri seară. Astfel, între gările Brănești și Fundulea trenurile circulă pe un singur fir din cauza faptului că liniile electrice aeriene care alimentează locomotivele au fost rupte de vânt.

———————-

Un tren de marfă a intrat în plin într-o altă garnitură feroviară, care era oprită în gara Fetești de pe magistrala București – Constanța.

Accidentul s-a produs în seara zilei de miercuri, 28 iulie, fără a se înregistra răniți.

În schimb, circulația trenurilor pe ruta București – Constanța a fost grav afectată. Trenurile de călători au întârzieri care au ajuns până la 13 ore. Pasagerii unui tren care urma să plece din Gara de Nord spre Constanța au primit apă de băut, din partea companiei feroviare, după câteva ore de așteptare în gară.

„Magistrala Bucureşti – Constanţa este blocată în staţia CF Feteşti, pe ambele sensuri de circulaţie, din cauza tamponării a două trenuri private de marfă. Menţionăm faptul că un tren privat de marfă, care era garat la linia II, în staţia CF Feteşti, a fost tamponat de un al doilea tren privat de marfă, care a depășit semnalul de OPRIRE de la intrare în staţie, şi a intrat în trenul garat. În urma tamponării, 4 vagoane din compunerea primului tren de marfă au deraiat, iar din cel de-al doilea tren au deraiat 14 vagoane, iar locomotiva s-a răsturnat. Din cauza acestui eveniment feroviar, soldat fără victime omeneşti, dar cu mari pagube materiale, traficul feroviar pe raza staţiei Feteşti, atât spre Bărăganu, cât şi spre Movila este blocat”, a anunțat un comunicat de presă transmis de compania CFR SA.

Din cauza blocării liniei, un tren cu călători pe direcția Mangalia – Arad a fost oprit în câmp, în noaptea de miercuri spre joi, timp de opt ore.

Joi dimineață, în Gara de Nord din București, pe tabela electronică erau indicate întârzieri, la unele trenuri, care depășeau 120 de minute.

Mihai Diac
Experiență ca jurnalist de peste 20 de ani, atât în presa scrisă cât și online, dintre care, din anul 2015, la ziarul "România liberă".
Ultima oră
Pe aceeași temă