14.5 C
București
joi, 23 septembrie 2021

NoI incidente feroviare au avut loc sâmbătă în cadrul regionalei CFR Iași și Timișoara

Potrivit unui comunicat al CFR SA, mecanicul unui tren de marfă, aflat în circulație pe linia simplă Coșna-Floreni, de pe raza Regionalei Iași, a solicitat o locomotivă de ajutor din cauza ruperii pantografului locomotivei, în linie curentă.

Urmare acestui incident, firul de contact pe segmentul respectiv a fost rupt și el pe o lungime de circa 500 de metri.

„Echipele de intervenție, aflate la fața locului, au retras trenul de marfă în stația Floreni, cu o locomotivă Diesel, fiind asigurat astfel gabaritul pentru circulația celorlalte trenuri cu tracțiune Diesel. Din cauza avariilor majore înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică, două trenuri de călători, care urmează să tranziteze zona respectivă, vor circula cu tractiune Diesel, astfel încât să fie asigurată continuitatea in graficul de circulație”, a anunțat CFR SA.

Este vorba de trenurile IR 1833 (Iași – Cluj) și IR 1832 (Cluj – Galați). După trecerea acestora, echipele de intervenție vor acționa cu două drezine pantograf pentru înlocuirea firului de contact rupt.

În cursul dimineții de sâmbătă, și pe raza Regionalei CF Timișoara s-au întregistrat deranjamente tehnice, unul la locomotiva unui tren privat de marfă, între stațiile Zam-Câmpuri Suduc, și al doilea la locomotiva trenului de călători R 9165, în stația Caransebeș.

„Din cauza defecțiunii trenului de marfă, între stațiile Zam – Câmpuri Surduc, trenul de călători IR 1991 a staționat temporar în gara Ilia, până la retragerea din linie curentă a garniturii de marfă, fiind reînscris în circulație cu o întârziere de 125 de minute. Trenul R 9165, care circulă în relația Caransebeș – Reșița, își va relua circulația în scurt timp cu o locomotivă de ajutor”, a mai transmis CFR SA.

Ultima oră
Pe aceeași temă