Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Parada tramvaielor de epocă, duminică, în Bucureşti

Parada tramvaielor de epocă, duminică, în Bucureşti

Parada tramvaielor de epocă, eveniment organizat în fiecare an cu ocazia sărbătoririi zilei Sfântului Dimitrie cel Nou, ocrotitorul Bucureştiului, are loc duminică, în centrul Bucureştiului.

Rl online 0 comentarii

Trei tramvaie de epocă vor circula pe traseul Depoul Piaţa Victoriei, Bulevardul Iancu de Hunedoara, Şoseaua Ştefan cel Mare, Obor, Calea Moşilor, Piaţa Sfântul Gheorghe şi retur, în intervalul orar 11.00 - 13.00.

Vehiculele care participă la paradă sunt tramvaie de epocă, modificate în cadrul Uzinei de Reparaţii a STB SA, iar ele vor fi însoţite de personaje costumate şi de o fanfară, care va cânta în remorcă.

Din convoi face parte tramvaiul tip V056, fabricat în anul 1956 prin modernizarea tramvaiului Doyle-Thompson, care are două osii, 10,3 metri lungime şi o capacitate de 16 călători. A circulat în Bucureşti până în anul 1981.

Un alt tramvai din cadrul paradei, tip EP/V3A, a fost produs în anul 1976, prin modernizarea tot în cadrul Uzinei de Reparaţii a tramvaiului Electroputere Craiova (fabricat în 1955). El are patru osii, o lungime de 14,1 metri şi o capacitate de 156 de călători. A circulat în Bucureşti până în anul 2002.

Cel de al treilea tramvai va fi Rathgerber tip 3.16, fabricat în perioada 1966-1969, intrat în inventarul STB (fostă RATB) în anul 1999. Acesta are o lungime de 16.7 m, 40 de locuri pe scaune şi o capacitate de 151 de călători. A circulat în Bucureşti până în anul 2002, după care a fost transformat în vagon tip restaurant, în cadrul Uzinei de Reparaţii a STB.

Comentarii

loading...