Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

"Telefonul copilului"

Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului (DGASPC) Constanta a pus la dispozitia constantenilor o linie telefonica speciala pentru raportarea cazurilor urgente in ceea ce priveste situatiile speciale in care se afla minorii. ...

Rl online 0 comentarii

Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului (DGASPC) Constanta a pus la dispozitia constantenilor o linie telefonica speciala pentru raportarea cazurilor urgente in ceea ce priveste situatiile speciale in care se afla minorii. "Telefonul copilului" - 938 - functioneaza in regim de permanenta. Aici se pot reclama toate tipurile de abuzuri savarsite impotriva minorilor. Primul organism sesizat in urma apelurilor telefonice este Serviciul Social. Potrivit noii legislatii, statul, in cazul de fata reprezentat de Protectia Copilului, se implica in astfel de cazuri doar in situatiile grave, unde autoritatile locale nu au reusit sa gaseasca nici o solutie. Primul responsabil este parintele. Daca acesta nu exista, atunci intervine comunitatea locala prin intermediul primariilor.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...