Bucurestenii interesati de diverse servicii si informatii legate de functionarea Primariei Capitalei vor avea la dispozitie incepand de luni, 3 octombrie, un Call Center (dispecerat), unde vor putea suna non-stop. Numarul de telefon la care pot suna cetatenii este 305.71.31. Acest serviciu permite accesul cetatenilor, prin telefon, la informatii privind adresa de contact si programul primariei, programul de audiente, problemele pe care le rezolva Primaria Municipiului Bucuresti, numarul dispeceratului etc. Bucurestenii vor putea lasa mesaje catre edili la telefonul respectiv. Informatiile puse la dispozitia cetatenilor sunt preinregistrate prin intermediul IVR (Intelligent Voice Response) si pot fi apelate prin apasarea tastelor telefonului sau pot fi oferite de catre operatori. De asemenea, operatorii vor da informatii cu privire la modul in care pot fi solicitate serviciile primariei, documentele necesare pentru depunerea sesizarilor, stadiul solicitarilor depuse la Centrul de Informare si Documentare pentru Relatii cu Cetatenii, alte informatii de interes public.