Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Sibiu: call center non-stop,  în contextul Summitului UE din 9 mai

Sibiu: call center non-stop, în contextul Summitului UE din 9 mai

Primăria Sibiu şi Poliţia Locală au organizat un call center non-stop, cu tarif normal, la care sei pot afla informaţii cu privire la restricţiile de trafic, în contextul Summitului UE din 9 mai.

Rl online 0 comentarii

''Pentru a veni în sprijinul cetăţenilor şi pentru corecta informare a acestora cu privire la restricţiile în trafic şi devierile unor rute de transport public, măsuri necesare pentru buna desfăşurare a Summitului din data de 9 mai, Primăria Sibiu şi Poliţia Locală au organizat un call center non-stop, cu tarif normal, la numărul 0269/208.978'', precizează administraţia locală.

Acesta va funcţiona non-stop, în perioada 4 mai - 9 mai, ora 24,00. Sibienii pot obţine informaţii, în timp real, 24 de ore din 24, cu privire la închiderile şi restricţiile în trafic şi parcare din perioada Summitului. Pentru cei care utilizează mijloacele de informare electronice, Primăria Sibiu oferă informaţii cu privire la aceste restricţii pe site-ul www.sibiu.ro, într-o secţiune specială pe homepage numită SIBIU SUMMIT INFO TRAFIC.

Comentarii

loading...