Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Foto: YouTube

Foto: YouTube

Dezvăluirile unui artist de renume mondial! Încercările la care a fost supus de...statul român

Un artist de renume mondial pune tunurile pe instituțiile statului și lansează acuzații grave la adresa Radiodifuziunii Române și a Teatrului de Operetă.

Redacția Online 0 comentarii

Mai precis, este vorba despre trompetistul Emil Bîzgă, muzician, care a colaborat de-a lungul timpului cu Ray Charles, Wynton Marsalis, Tony Benett și Johnny Răducanu.

Revenit în România „din patriotism”, după experiențe în Statele Unite ale Americii, Germania și Suedia, Emil Bîzgă s-a lovit de mai multe uși închise în țara de origine. Acesta a povestit evenimentele nefericite prin care a trecut.

„În noiembrie am avut două concursuri, la două instituții diferite, unul la Radiodifuziunea Română și altul, la Teatrul de Operetă ‘Ion Dacian’. Au fost două concursuri dificile, mi-am luat din timpul meu să mă pregătesc. M-am pregătit foarte bine, recitalul meu s-a derulat foarte bine din punctul meu de vedere, numai că finalul a fost foarte trist, pentru că m-au picat ambele instituții pe nedrept”, a povestit Emil Bîzgă, pentru Evenimentul Zilei.

Corupția se regăsește chiar și în domeniul artistic, spune Emil Bîzgă, asta pentru că legea permite acest lucru.

„Și am ajuns la o opinie… Este foarte ușor să dai vina pe oameni și pe corupție, dar am luat la verificat legea desfășurării unui concurs pe teritoriul românesc și am descoperit că nu prea este clară această lege pentru concursurile de stat. Eu am mai dat probe la concursuri și în America, și în Suedia, și în Germania și toate concursurile mele au fost sub anonimat. A existat o cortină. În România, nu. Totul este ‘open’. Legea nu spune că trebuie să existe o cortină. De asemenea, candidatul trebuie să aibă și el dreptul lui să nu fie recunoscut sau confundat”, a dezvăluit artistul, potrivit aceleiași surse.

De asemenea, muzicianul a dezvăluit notele pe care i le-au acordat cele două comisii.

„La Radio a fost vorba despre două poziții la trompetă, eu am fost al treilea candidat și bineînțeles că i-au luat pe cei doi care aveau deja contract acolo. Cu toate că eu sunt mult mai bun decât ei… Nota de trece era acolo 7. Ei mi-au dat 6,5 – în viața mea nu am luat nota asta. Ceilalți au luat peste 8-9. Am rămas surprins. La Operetă m-au notat cum trebuie. Am luat 9.40, ceva de genul și peste 9.80 la un interviu, dar degeaba. Cel care trebuia să intre a fost tot acel colaborator al lor, căruia i s-a dat 9.90″, a declarat trompetistul.

Citiți continuarea articolului accesând următorul link.

 

 

Comentarii

loading...