25.2 C
București
luni, 27 septembrie 2021

Top 10 modificări decisive pe care guvernul intenționează să le aducă legislației rutiere

Prin mijloace specifice, și conducând vehiculele redacției fără a îngurgita medicamente pentru inimă, care să le dea peste cap alcoolemiile, investigatorii Academiei Cațavencu au reuşit să intrăe în posesia unei schiţe de proiect pentru noul Cod Rutier, care va conţine, între altele, şi următoarele modificări:

Art. 2: În România, controlul circulaţiei autovehiculelor se efectuează doar de către polițiștii locali rutieri, în localitățile conduse de primari PNL – USR PLUS – UDMR.

Art. 3: Acolo unde primarii sunt de altă coloratură politică, se vor detașa, firește, echipaje de rutieriști de la Polițiile Locale ale UAT-urilor ai căror edili își joacă mandatele în echipamente galbene, bleu sau verzi. De asemenea, controlul staţionării autovehiculelor se va efectua doar de către firmele de hingheri-auto agreate de primării, cu aplicarea aceluiași algoritm de competențe descris la articolul 2.

Art. 5: În cazul producerii unui eveniment rutier ca urmare a stării tehnice necorespunzătoare a drumului public, executantul lucrărilor răspunde penal doar dacă-l cheamă Ionescu, Popescu, Vasilescu etc., şi strict contravenţional dacă-l cheamă Umbrărescu, Căşuneanu, Cocoş, caz în care e obligat să cotizeze, la următoarele alegeri, la vistieria PNL – USR PLUS – UDMR, cu o sumă egală cu cel puţin jumătate din valoarea contractului.

Art. 6: Acordarea priorităţii pe drumurile publice se face astfel: când există semafor, prioritate au cei care trec pe roşu – galben, fiindcă sunt socialişti – liberali adevăraţi; când nu există semafor, se aplică regula priorităţii de stânga – dreapta, fiindcă avem un guvern de socialişti – liberali adevăraţi; când există un poliţist în intersecţie, se urmează indicaţiile acestuia, dar numai de către şoferii care au carnet simplu, categoriile B, C, A sau D, nu şi de cei care mai au un carnet, pe care scrie USR, PNL, UDMR, şi care pot trece cum, când şi cu ce viteză vrea muşchii lor.

Art. 11: Carnetul auto se acordă în urma examinării de către un agent de poliţie. Dacă acesta examinează candidatul şi nu vede la el nici 250 de euro (300 pentru cei care nu ştie să scrie şi să citeşte), nicio putină cu brânză, niciun porc de Crăciun şi nici măcar o pereche mişto de silicoane şi disponibilitate pentru staţionare (în cazul domnişoarelor), nu-i va acorda permisul decât în eventualitatea în care persoana va face dovada plății unei cotizații către unul dintre partidele mai sus menționate.

Art. 14: În intersecţiile semaforizate, tramvaiele au prioritate, cu excepţia cazurilor când din lateral vin autoturisme de lux marca BMW, conduse de politicieni din arcul guvernamental, chiar dacă aceştia nu semnalizează intenţia de a vira, tocmai spre a-i deruta pe vatmani, adversarii lor de tradiţie.

Art. 19: Dacă un conducător auto depăşeşte viteza legală cu peste 50 km/h, se dispune confiscarea autovehiculului său, dar numai dacă acesta este de la Renault în sus, fiindcă, oricum, un Logan – nu mai spunem de hârburile alea de berline – , n-are cum să depăşească vreo viteză cu peste 50 km/h! Măsura confiscării nu se aplică dacă respectivul conducător auto este fiu de ministru, secretar de stat, senator, deputat, primar, viceprimar, consilier, şoşonar, împinge-tavă, freacă-duda sau orice funcţie în cadrul PNL – USR PLUS – UDMR, ori dacă face dovada, cu telefonul mobil, că în decembrie 2020 a pus ştampila pe una dintre numitele formațiuni.

Art. 24: Dacă măsura confiscării este contestată la CEDO şi tribunalul internaţional dă dreptate şoferului, acestuia i se vor plăti despăgubiri de la buget, fiindcă orice lege are, nu-i aşa, imperfecţiunile ei şi românii trebuie să înţeleagă asta!

Art. 30: Conducătorii auto prinşi băuţi la volan vor fi amendaţi penal şi li se vor anula carnetele auto. Excepţie fac cei care au consumat mere verzi, medicamente de corazon, sau alcool la parangheliile organizate de Barna, Orban, Kelemen Hunor etc., care vor fi încurajaţi să mai participe şi la anul. La nevoie… (Citește întregul pamflet în Academia Cațavencu)

Ultima oră
Pe aceeași temă