Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Sursa foto: https://www.pexels.com/photo/man-in-gray-suit-playing-chess-1080845/

Sursa foto: https://www.pexels.com/photo/man-in-gray-suit-playing-chess-1080845/

Abilități de leadership - Ce îl face pe un lider să fie bun?

Ce îl face pe un lider să fie bun? Aceasta este întrebarea! Cu alte cuvinte, care sunt abilitățile de lider.

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Circumstanțele în care un lider se află sunt dintre cele mai variate. Prin urmare, una dintre principalele caracteristici ale unor lideri buni este flexibilitatea și capacitatea lor de a se adapta la schimbare.

Abilitățile de conducere sunt foarte căutate de angajatori, deoarece implică relaționarea cu oamenii, astfel încât să motiveze, entuziasmeze și să construiască respect.

Din acest articol vei afla ce calități sunt absolut necesare pentru un lider. Foarte important de știut, inclusiv liderii învață continuu și apelează la cursuri de dezvoltare personală pentru a deveni mai buni.

Află mai multe din rândurile de mai jos!

 

1. Inspiră și îi motivează pe ceilalți

Liderii au o viziune clară, convingătoare, care îi motivează pe angajați să își dorească să o atingă. Liderul îi face pe membrii echipei sale să realizeze conexiunea între munca pe care o fac și impactul pozitiv pe care îl aduc clienților, comunităților.

Liderii își ajută oamenii din echipă să avanseze în carierele lor, să își dezvolte așadar abilitățile pentru a deveni mai buni în munca pe care o fac.

 

2. Comunică foarte bine

O abilitate fundamentală a liderului este comunicarea. El știe să se facă înțeles, nu creează confuzie în rândul oamenilor și știe că o bună comunicare are loc în ambele sensuri, că a fi un bun ascultător este la fel de important sau poate chiar mai important.

Liderul comunică cu oamenii săi în moduri variate, fie că este vorba de conversații unu la unu, întâlniri de echipă, emailuri, convorbiri telefonice, Skype s.a.

De asemenea, liderul se remarcă și prin comunicarea nonverbală. Limbajul corpului și aspectul general pot uneori să transmită mai mult decât cuvintele.

 

3. Deleagă

Liderii deleagă sarcini fără a avea nicio temere. Ei identifică competențele fiecărui angajat și le alocă sarcini potrivite lor. În felul acesta ei transferă din autoritatea lor membrilor echipei și au timp să se concentreze asupra task-urilor importante.

Liderii sunt angajați și instruiți pentru a rezolva probleme organizaționale și a identifica oportunitățile de pe piață.

 

4. Rămâne pozitiv

O atitudine pozitivă pentru un lider este esențială. A fi binedispus chiar și în perioadele aglomerate și stresante, chiar și atunci când ceva nu a mers conform planului, contribuie enorm la crearea unui mediu de lucru fericit și sănătos.

Acțiuni simple, precum întrebarea angajaților unde pleacă în vacanță, vor ridica moralul. Este important pentru membrii echipei să simtă ca lucrează într-un mediu plăcut.

 

5. Oferă feedback

Liderii ar trebui să caute în mod constant oportunități de a furniza informații utile membrilor echipei cu privire la performanța lor. Angajații vor respecta un lider care oferă feedback în mod clar, dar empatic. Liderul își învață membrii echipei cum să-și îmbunătățească activitatea.

În plus, un lider este responsabil atât pentru succesul echipei sale, cât și pentru eșec. Prin urmare, el știe să își asume vina atunci când ceva nu merge bine.

Nu mai este niciun secret că astăzi mediul de business se schimbă mai repede ca oricând. Liderii mai știu să vadă transformarile și să își îndrepte organizațiile pe drumul potrivit.

 

Comentarii

loading...