Înmatriculările la nivel mondial (autoturisme şi vehicule utilitare) ale grupului au înregistrat o creştere de 4,8% pe primul trimestru, pe o piaţă care progresează cu 2,7%.
”Cota de piaţă este de 4% (+0,1 puncte faţă de 2017). Mărcile Renault şi Dacia stabilesc fiecare un nou record de vânzări pentru primul trimestru. În Europa, înmatriculările grupului cresc cu 2,8% pe o piaţă care progresează cu 0,6%, datorită succesului noilor modele Duster şi Koleos”, se arată în comunicat.
În afara Europei, grupul înregistrează vânzări în creştere cu 22,1% în Eurasia şi 21,3% în America Centrală şi de Sud. Totodată, vânzările îşi încetinesc ritmul în regiunile Africa-Orientul Mijlociu-India (-5,3%) şi Asia-Pacific (-18,6%).
Pentru 2018, grupul estimează că piaţa mondială va progresa cu 2,5% faţă de 2017. Pentru piaţa europeană, prognoza de creştere este de 1%, la fel şi pentru cea franceză.