Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Afla cum functioneaza cele mai eficiente campanii Google AdWords intr-o afacere de succes

Afla cum functioneaza cele mai eficiente campanii Google AdWords intr-o afacere de succes

Afla cum functioneaza cele mai eficiente campanii Google AdWords intr-o afacere de succes

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Toata lumea vorbeste din ce in ce mai des despre marketing online, mai ales in mediul de afaceri. Marketing-ul este parte integrata dintr-un business si are ca principal scop indeplinirea obiectivelor pe care le ai pentru afacerea ta. Una dintre modalitatile prin care isi face treaba este prin campanii Google AdWords. Astfel de campanii sunt derulate si optimizate de specialisti in domeniu, care prin experienta acumulata pot sa iti ofere inca de la inceput cele mai bune solutii.

Pentru un antreprenor la inceput de drum poate parea putin complicat tot ce tine de promovarea afacerii in mediul online. Transparenta este una dintre valorile care conteaza in acest demers, de aceea un client informat va fi, automat, si mult mai receptiv la ceea ce ai sa ii oferi pe mai departe.

Pasii unei campanii Google AdWords

Pe scurt, iata care sunt pasii unei campanii Google AdWords, de ce se fac si cum se influenteaza reciproc. Practic, acestia nu pot functiona unul fara altul, acesta fiind motivul pentru care trebuie realizati corect inca de la inceput.

1.       Setezi obiectivul de business

Orice campanie din mediul online incepe de la obiectivul de business pe care vrei sa il atingi. Acesta, de cele mai multe ori, se traduce prin vanzari. Fie ca vinzi un serviciu sau un produs, obiectivul de business trebuie exprimat clar si in mod realist. 

2.      Setezi obiectivul campaniilor

Tipul de campanii Google Adwords poate să difere, la fel cum se intampla si pe alte platforme. Acest obiectiv deserveste practic obiectivul tau principal, acela de business, si se poate traduce in trafic mai mult pe website, vizualizarile unor pagini specifice, click pe un anumit buton, adaugarea in cos a unui produs, completarea unui formular si asa mai departe.

Nu trebuie sa te rezumi la un singur obiectiv al campaniilor. Poti seta mai multe campanii, fiecare sa-si faca treaba pe segmentul dictat de tine, prin mecanismul si sistemul de setare de campanii Google AdWords din platforma de administrare.

3.      Setezi audienta

La fel cum ai inceput cu un scop in momentul in care ai dat drumul afacerii tale, tot asa ai stiut inca de la inceput cine va fi publicul tau tinta. Profilul acestuia va fi folosit pentru atragerea utilizatorilor potriviti pentru business-ul tau.

Mecanismele prin care utilizatorii sunt atrasi in mediul online este suficient de complex si detaliat, astfel incat sa iti permita sa ajungi exact la publicul tinta care te intereseaza. Cu cat stii mai multe despre consumatorii tai, cu atat campaniile derulate vor avea un efect mai bun.

4.      Urmaresti rezultatele in timp real

Beneficiul major al campaniilor derulate in mediul online, fie campanii Google AdWords sau de alt tip, este faptul ca poti vedea rezultatele in timp real. Acest lucru, in termeni de business, se traduce in faptul ca pentru prima data in istoria publicitatii stii exact unde se duc banii tai si care sunt rezultatele pe care le primesti.

5.      Imbunatatire continua pentru maximizarea rezultatelor

Odata cu toate statisticile de care beneficiezi in timp real si odata cu aprofundarea cunostintelor si interpretarea datelor despre utilizatori si clienti existenti, cat si cei interesati, vei putea sa imbunatatesti in timp real atat campaniile pe care le derulezi, cat si actiunile pe care le poti intreprinde ca sa deservesti mai bine publicul tau tinta.

Daca totul pare foarte simplu, sa stii ca asa este, cel putin in etapa de intelegere a mecanismului din spatele acestora. Partea provocatoare vine atunci cand specialistul in campanii Google AdWords trece la treaba. Platforma cu care lucreaza are zeci, daca nu sute, de optiuni pentru setarea, derularea si optimizarea acestora.

Specialistii fac toata treaba in locul tau

Poti afla si mai multe informatii despre procesul campaniilor online accesand aici website-ul agentiei Fortin. Tot acolo vei gasi si oferta de servicii in domeniu, una care sa raspunda atat nevoilor, cat si dorintelor tale.

Comentarii

loading...