Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

BCR lansează o platformă digitală pentru credite ipotecare

BCR lansează o platformă digitală pentru credite ipotecare

Banca Comercială Română (BCR), parte din grupul financiar austriac Erste, a anunţat, miercuri, că a dezvoltat, alături de Qualitance, companie de tehnologie fondată în România, o platformă digitală pentru credite ipotecare, numită Casa Mea.

Florin Budescu 0 comentarii

”Aplicaţia Casa Mea este cel mai curajos şi inovator proiect de banking al momentului, care vine în sprijinul clienţilor ce aplică la un credit imobiliar. Ideea a pornit chiar de la discuţiile purtate cu aceştia, înţelegând nevoile lor reale – transparenţă, predictibilitate şi convenienţă în relaţia cu banca, atunci când decid să-şi achiziţioneze o locuinţă”, a declarat Dana Dima, vicepreşedinte Retail & Private Banking BCR.

Prin Casa Mea, clienţii au la dispoziţie, online, un sistem de control al întregului proces de creditare, oferind suport şi transparenţă, potrivit băncii. Aplicaţia poate fi accesată atât de pe telefon, cât şi de pe tabletă sau calculator.

”Este încă un pas important pe care BCR îl iniţiază în piaţa bancară din România. Un pas care face parte din strategia de Open Banking şi urmăreşte dezvoltarea unor parteneriate în beneficiul clienţilor noştri. Este responsabilitatea noastră să oferim soluţii eficiente de creditare, astfel încât să contribuim la creşterea gradului de accesabilitate a populaţiei la serviciile bancare”, a spus Dima.

Ioan Iacob, CEO şi co-fondator Qualitance, consideră că, în era digitală, există prejudecata că doar fintech-urile se pot ridica la nivelul aşteptărilor.

“Societatea a făcut demult pasul în era digitală, iar companii precum Apple, Amazon, Google sau Uber au reaşezat aşteptările în ceea ce priveşte modul în care interacţionăm cu produse şi servicii. Oamenii se aşteaptă la acelaşi nivel de experienţă simplă şi intuitivă din partea băncilor.

Există prejudecata că doar fintech-urile se pot ridica la nivelul acestor aşteptări. Platforma digitală Casa Mea demonstrează contrariul - împreună cu BCR, am reuşit într-un timp record – am avut prima versiune în 10 săptămâni de la pornirea dezvoltării - să transformăm experienţa stresantă de obţinere a unui credit ipotecar într-o experienţă neaşteptat de uşoară şi plăcută”, a spus Iacob, citat de News.ro.

Cu ajutorul platformei digitale Casa Mea, clienţii încarcă în aplicaţie toate documentele solicitate de către bancă încă din etapa de analiză preliminară. Astfel, nu mai este nevoie ca aceştia să vină la bancă pentru fiecare document sau etapă în parte.

În aplicaţie pot fi încărcate antecontractul, actele de proprietate, opinia notarială, releveul, extrasul de carte funciară şi orice alte documente mai solicită punctual banca.

Aplicaţia este disponibilă în App Store şi Google Play şi a fost deja utilizată de peste 1.300 de clienţi BCR. Peste 600 de persoane au folosit-o deja până la finalul întregului proces, potrivit băncii.

Comentarii

loading...