Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Consiliul Județean Constanța scoate la concurs un post de conducere

Consiliul Județean Constanța scoate la concurs un post de conducere

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

                                                            ANUNŢ

 

             Având în vedere prevederile Legii nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale H.G.R. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare:

            CONSILIUL JUDEŢEAN CONSTANŢA organizează la sediul din B-dul Tomis nr.51, cam.257,  concurs de ocupare prin promovare a funcţiei publice de conducere vacante:

Şef Serviciu, studii superioare - Serviciul Achiziţii, Analiză Piaţă, Urmărire Contracte din cadrul Direcţiei Generale Economico-Financiare – 1 post;

 Concursul va avea urmatoarele probe:

-     proba scrisă în data de 09.10.2018, ora 10

-     proba interviu în data de 11.10.2018.

 

Condiţiile de participare la concurs sunt:

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare :

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul : Drept ;
- studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;

- cursuri : cunoştinţe în domeniul Managementului Achiziţiilor Publice şi Expert Achiziţii Publice absolvite cu atestat / certificat / diplomă;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 5 ani;
- să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată, în condiţiile legii;

           Dosarele de concurs  se vor depune la cam. 241, în perioada 03.09.2018 - 24.09.2018 şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 143 din HGR nr. 611/2008  pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare :

    a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
    b) curriculum vitae, modelul comun european;
    c) copia actului de identitate;
    d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
    e) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;
    f) copia carnetului de muncă şi, după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
    g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
    h) cazierul administrativ.

Copiile de pe acte se vor prezenta însoţite de documentele originale sau în copii legalizate.

 

Persoană de contact: Miroiu Daniela – Inspector Superior  - telefon 0241/48.84.33, email [email protected]

Relaţii suplimentare se pot obţine în programul: de luni până joi între orele 8-16,30 şi vineri între orele     8-14,00.

Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia stabilită se afişează la sediul Consiliului Judeţean Constanţa şi se publică pe pagina de Internet  www.cjc.ro.   

Comentarii

loading...