Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

https://pixabay.com/p-2607121/?no_redirect

https://pixabay.com/p-2607121/?no_redirect

Cum alegi echipamentele necesare pentru dotarea unui magazin. Informatii si sfaturi utile

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Deschiderea unui punct de vanzare este considerata de multi antreprenori o reala provocare, in conditiile in care majoritatea afacerilor din comert au migrat in mediul virtual. Totusi, in conditiile date, tocmai aceasta dezvoltare a magazinelor din online deschid portite micilor intreprinzatori, care pot acapara clientii ce prefera sa achizitioneze produsele si serviciile de care au nevoie, in maniera traditionala. Echipamentele din dotarea magazinului reprezinta un aspect important asupra caruia trebuie sa iti indrepti atentia, mai ales ca vorbim despre o investitie destul de mare pentru achizitionarea lor.

Mobilier specific magazinelor, locul de expunere a marfii

Din logistica magazinului nu vor lipsi elementele specifice de mobilier. Mai exact, este nevoie sa achizitionezi vitrine, rafturi, insule, care te vor ajuta sa iti organizezi mult mai bine produsele pentru potentialii clienti.

Pentru ca eforturile tale sa dea roade, iti recomandam sa apelezi la tehnicile de merchandising, aria care se ocupa de optimizarea vanzarilor. De fapt, aceasta face parte din metodele folosite de marii retaileri pentru a-si promova cat mai eficient produsele pe care le au expuse pe rafturi. Putem mentiona aici de regula celor 5 R, denumita astfel de catre membrii Asociaiei Nationale de Marketing din SUA. Astfel, orice comerciant trebuie sa indeplineasca 5 criterii de baza:

  • The right merchandise (sa ofere marfa potrivita)
  • The right place (expusa in locul potrivit)
  • The right time (la momentul potrivit)
  • The right quantities (in cantitatile potrivite)
  • The right price (la pretul potrivit).

Echipamente fiscale, pentru o afacere functionala si legala
Nicio afacere din nisa comertului nu poate functiona fara a se folosi de echipamente fiscale. Acestea sunt necesare nu doar din punct de vedere practic, prin prisma functiilor pe care le indeplinesc, insa ele sunt apanajul unei activitati comerciale legale.

Conform legislatiei, orice operator economic care vinde produse sau servicii direct catre populatie este obligat sa aiba in dotarea magazinelor echipament fiscal minim, anume case de marcat.

Mai nou, acestea sunt conectate la serverele ANAF, tocmai pentru ca toate datele procesate sa fie transferate, in timp real, catre institutia fiscala. Chiar daca o casa de marcat indeplineste foarte multe functii, este responsabilitatea ta sa oferi viitorilor clienti o experienta de cumparare completa. Astfel, iti poti dota magazinul cu sisteme POS, care sa le permita acestora sa opteze dintre mai multe metode de plata (cash, card, portofel electronic etc).

De asemenea, este foarte posibil sa ai nevoie si de echipamente suplimentare, cum ar fi imprimante fiscale sau cititoare de coduri de bare pentru case de marcat.

E important sa intelegi importanta echipamentelor fiscale in care investesti si sa aloci un buget generos pentru a investi doar in aparatura de calitate. In acest mod, vei veni in sprijinul angajatilor tai, vei veni in intampinarea nevoilor clientilor tai si vei putea centraliza mult mai usor tranzactiile si operatiunile administrative din magazin.

Daca ai nevoie de echipamente fiscale, poti accesa datecs.ro, un site care ofera produse omologate, la preturi accesibile.

 

 

Comentarii

loading...