15.3 C
București
joi, 28 martie 2024
AcasăEconomieElena Petraşcu (Poşta Română): Angajaţii Poştei au locurile de muncă în siguranţă

Elena Petraşcu (Poşta Română): Angajaţii Poştei au locurile de muncă în siguranţă

Prima femeie ajunsă la conducerea operatorului poştal naţional afirmă că locurile de muncă ale celor 24.000 de angajaţi ai Poştei sunt în siguranţă în perioada viitoare şi nu se pune problema disponibilizărilor.

De asemenea, în ceea ce priveşte planurile de tehnologizare şi modernizare a companiei, şeful Poştei Române vorbeşte despre dezvoltarea relaţiilor cu clienţii, angajaţii şi partenerii, precum şi despre introducerea de ATM-uri, cititoare de bare, POS-uri în oficiile poştale şi, nu în ultimul rând, de migrarea serviciilor în mediul online.

Capitalizarea Poştei Române, situaţia financiară a companiei şi planurile pe termen mediu şi lung sunt alte subiecte abordate de directorul general al CNPR.

Elena Petraşcu: “Primul lucru pe care îl observi din poziţia de director general este potenţialul companiei. Nu am ajuns în această poziţie din postura de nou venită în companie, cunosc Poşta Română din 2015, din funcţia de director juridic. Această “ucenicie ” m-a ajutat să găsesc mult mai repede soluţii la problemele pe care le-am găsit.

Pentru că am adus vorba de probleme, daţi-mi voie să exemplific. Poşta Română se afla la nivelul lunii octombrie anul trecut într-o situaţie dificilă din punct de vedere financiar, cu datorii către parteneri de aproximativ 171 de milioane de lei. Am găsit contracte încheiate în pierdere pentru noi, am găsit o resursă umană pregătită, dar totalmente neutilizată din punct de vedere al managementului, am găsit cheltuieli nejustificate, atât la nivel de salarizare a personalului din centrul companiei, cât şi la nivel de achiziţii.

Am descoperit un sistem cu potenţial imens neutilizat. Am găsit norme vechi care scoteau din sărite clienţii şi perpetuau o imagine prăfuită a Poştei Române. Nu a existat o lună de miere pentru conducerea acestei companii. Încă din momentul zero, ne-am aşezat la masă şi am dezvoltat soluţii, planuri şi priorităţi pentru redresarea companiei. Am recuperat rapid datorii acumulate. Spre exemplu, Poşta Chineză ne-a plătit o datorie veche de aproximativ 1,5 milioane de dolari. Am participat la licitaţii şi am câştigat contracte în condiţii mai bune decât anii precedenţi, am renegociat tarife şi am reuşit într-o mare măsură să facem primii paşi spre revitalizarea Poştei, pe un teren solid şi pe o fundaţie sănătoasă”, a declarat directorul general al Companiei Naţionale “Poşta Română”, Elena Petraşcu în cadrul interviului.

Cele mai citite

A venit nota de plată pentru incidentele din 8 martie. Sancțiuni fără precedent pentru Dinamo și UTA

Dinamo și UTA au fost amendate cu câte 100.000 de lei și vor disputa următoarele patru meciuri de pe teren propriu fără spectatori, în...

Coreea de Nord l-a primit pe șeful spionajului rus

O delegație a Biroului de Informații Externe al Rusiei a vizitat capitala nord-coreeană Phenian între luni și miercuri și a discutat despre stimularea cooperării...

Imagini șocante cu soldații israelieni: se joacă cu lenjeria intimă a femeilor palestiniene

Imaginile prezentate public şochează, pe fondul ofensivei israeliene pe care IDF o poartă din Gaza de câteva luni, ca răspuns la atacurile din 7...
Ultima oră
Pe aceeași temă