Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Facebook face cu greu faţă traficului generat de cei ce stau acasă

Facebook face cu greu faţă traficului generat de cei ce stau acasă

Timpul petrecut de utilizatorii Facebook de când sunt obligaţi să stea acasă din cauza pandemiei COVID-19 a crescut semnificativ, iar asta creează probleme pentru infrastructura companiei americane.

Florin Budescu 0 comentarii

În ţările cel mai lovite de pandemie, unde s-au luat şi cele mai multe măsuri de izolare socială, precum Italia, timpul petrecut petrecut pe Facebook a crescut şi cu 70%.

Tot aici, gradul de utilizare al funcţiilor de comunicare, în scris, audio şi video, a crescut cu 50%.

O creştere astronomică, de peste 1.000%, o înregistrează apelurile la care participă mai mult de trei persoane.

La prima vedere, aceasta ar fi exclusiv veşti bune pentru compania americană, pentru care timpul petrecut în reţea înseamnă afişări pentru reclame.

Însă, Facebook se plânge că face eforturi mari pentru a-şi ţine serviciile stabile şi online din cauza creşterii bruşte din unele ţări.

Într-o postare pe blogul companiei, Jay Pareikh, responsabil cu infrastructura, scrie că şi pentru o companie de talia Facebook gestionarea unui volum de trafic atât de mare este o adevărată provocare.

Recent, la cererea Uniunii Europene, Facebook redus calitatea conţinutului video în Europa, ca şi alte companii, printre care Netflix, Amazon, Disney şi YouTube, pentru a se evita o blocare a traficului pentru activităţile esenţiale.

Această măsură ar trebui într-o anumită măsură să ajute Facebook, scăzând traficul realizat de conţinutul video, cel răspunzător de cel mai mare transfer de date dintre toate tipurile de conţinut, spune News.ro

Comentarii

loading...