Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Targul pentru IMM-uri, la a patra editie

Sambata e ultima zi a Targului pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii - TIMM 2005, desfasurat, pentru trei zile, la Romexpo (Pavilionul II). Cei care vor sa afle cum isi pot lansa sau dezvolta afacerile au acum ocazia sa obtina informatii diverse ...

Rl online 0 comentarii

Sambata e ultima zi a Targului pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii - TIMM 2005, desfasurat, pentru trei zile, la Romexpo (Pavilionul II). Cei care vor sa afle cum isi pot lansa sau dezvolta afacerile au acum ocazia sa obtina informatii diverse direct de la "sursa" si din brosuri. Pe gratis.

Evenimentul, organizat de Agentia Nationala pentru IMM-uri (ANIMMC), a incercat sa reuneasca aproximativ 70 de firme si societati specializate in sustinere financiara, garantare si creditare, oferire de consultanta si solutii pentru afaceri intreprinderilor mici si mijlocii, la care se adauga companii si institutii publice, potrivit oficialilor Agentiei. Aflat la cea de-a patra editie, Targul pentru IMM-uri cuprinde si doua targuri regionale - la Piatra Neamt si Brasov.
Oamenii de afaceri pot afla cum pot beneficia de fonduri in cadrul seminariilor si meselor rotunde programate pe toata perioada de desfasurare a targului, dar si despre conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca in vederea integrarii Romaniei in UE, mai arata organizatorii. "Vizitatorii vor primi din partea expozantilor materiale cu informatii privind initierea si dezvoltarea afacerilor, precum si mijloacele de crestere a modalitatilor manageriale. Ei vor beneficia de consultanta in domenii precum idei si planuri de afaceri, marketing, educatie si formare profesionala, tehnologia informatiei, comunicare, servicii de publicitate, vor obtine informatii despre credite bancare, posibilitati de asigurare, dar si despre noutatile din domeniul furnizarii de articole de birotica, utilaje, materii prime si materiale", sustin oficialii ANIMMC. Acestia ne-au mai spus ca pentru organizarea evenimentului au fost alocate de la buget 7,5 miliarde de lei, pentru actiunea din Bucuresti, si 2,6 miliarde de lei, pentru actiunile din tara. Pe langa editarea unor pliante si brosuri, din cele peste 7 miliarde de lei au fost platiti si banii cu inchirierea standurilor de catre ANIMMC pentru firmele participante. Selectia lor a fost pe criterul "primul venit, primul servit", a afirmat presedintele ANIMMC, Ovidiu Chirovici, care nu ne-a putut spune pe loc pe ce s-au dus miliardele de la buget (sumele defalcate), invitandu-ne sa-i contactam "pe cei de la Financiar".

Copos a lipsit de la inaugurare

La deschiderea oficiala a TIMM 2005, care a avut loc joi, nu si-au facut aparitia ministrul de stat pentru coordonarea activitatilor din domeniile mediului de afaceri si IMM-urilor, George Copos, si nici omul politic Dan Voiculescu, desi prezenta lor fusese anuntata de reprezentantii ANIMMC. Acestia au explicat ca ministrul Copos va veni sambata, in ultima zi de targ. Daca Voiculescu lipsea, in schimb ziarul sau "Jurnalul National" avea stand chiar la intrare, langa locul in care presedintele ANIMMC, Ovidiu Chirovici, a taiat panglica. ""Jurnalul National" si "Saptamana Financiara" ne-au fost parteneri media - si am mai dat reclama in "Adevarul"...", ne-a explicat un oficial al ANIMMC. Dupa taierea panglicii, Ovidiu Chirovici a citit de pe o foaie un mic discurs; in timp ce presedintele ANIMMC vorbea despre imbunatatirea mediului de afaceri, in sala era difuzata o melodie a formatiei Animal X ("Oare am sa pot ierta?"). Dupa discurs, Chirovici a facut un tur al standurilor, oprindu-se la cateva dintre firme si institutii ale statului. Inainte de a pleca, a fost abordat de un patron nemultumit ca Agentia Nationala de Reglementare in domeniul Gazelor Naturale (ANRGN) "ii jupoaie de bani". "La fiecare 2-3 ani ne ia zeci de milioane de lei, iar daca nu ne acorda autorizatia noi intram in faliment; e un abuz: prin lege, ANRGN a capatat puteri discretionare", s-a plans omul, patron al unei firme de proiectare din domeniu. Ovidiu Chirovici a promis sa discute in vederea initierii unui act normativ care sa rezolve problema.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...