Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Industria alimentară este încă în suferinţă

Industria alimentară este încă în suferinţă

La începutul pandemiei, producătorii alimentari erau consideraţi singurii care au de câştigat, deoarece frenezia cumpărăturilor de atunci a vizat în special acest gen de produse.

Florin Budescu 0 comentarii

Lupta de a face faţă cererii imense venite de pe piaţă, care a încetat brusc în scurt timp, a dat peste cap toate planurile companiilor din domeniu de până acum, informează Revista Tranzit.

De la o comandă de până la un palet la câteva sute de paleţi! În cel mult două săptămâni toată lumea avea depozitele pline, iar oamenii au fost nevoiţi să stea în casă. Vânzările total haotice, dar şi lipsa unei previziuni privind comportamentul consumatorilor pe viitor au dat peste cap toate planificările de producţie ale companiilor din domeniul alimentar, care acum asista în continuare la o evoluţie total atipică a volumelor.

Începutul pandemiei a adus consumatorii în magazine, iar timp de câteva zile cumpărăturile de produse alimentare le-au depăşit cu mult pe cele din perioadele de vârf. Cele mai vândute produse au fost cele care puteau fi păstrate un timp mai îndelungat în cămară, printre care se număra conservele şi uleiul.

Pentru a face faţă cererii imense din acea perioadă, retailerii au crescut comenzile către producători. Dacă înainte o comandă însemna până la un palet, acum s-a ajuns la câteva sute de paleţi. Însă, în circa două săptămâni, frenezia cumpărăturilor a luat sfârşit, iar retailerii au rămas cu depozitele pline şi comenzile s-au oprit.

Aşa că, după ce producătorii au făcut eforturi pentru a creşte producţia, s-au umplut şi depozitele lor, iar în scurt timp unii s-au văzut nevoiţi să îşi trimită oamenii în şomaj tehnic din cauza lipsei de comenzi. Partea bună este ca la acest tip de produse termenul de valabilitate este generos, iar pierderile au fost destul de mici.

Comentarii

loading...