Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Logistică şi spaţii industriale. 85% dintre companii sunt afectate de coronacriză

Logistică şi spaţii industriale. 85% dintre companii sunt afectate de coronacriză

Cea mai mare parte (85%) dintre companiile care activează în sectorul industrial şi logistic din România susţin că au fost afectate de contextul actual al crizei cauzate de pandemia de coronavirus.

Florin Budescu 0 comentarii

Peste jumătate (54%) consideră că efectele sunt minore prin comparaţie cu alte pieţe, reiese dintr-un studiu realizat de Colliers International.

Pe fondul creşterii vânzărilor online pentru 75% dintre companii în această perioadă, jucătorii din piaţă se îndreaptă către soluţii locale sau de proximitate pentru materii prime (19%), pentru a nu mai depinde de importurile efectuate din ţări îndepărtate, îşi restructurează proiectele şi procesele (46%) sau chiar pun în aşteptare unele proiecte (33%).

Potrivit studiului de specialitate, citat de Agerpres, circa 59% dintre companiile participante se aşteaptă la o scădere a chiriilor în următoarele 12 luni, pe fondul încetinirii operaţiunilor logistice, în timp ce 85% spun că au fost afectate de contextul actual, dar 54% consideră că efectele sunt minore prin comparaţie cu alte pieţe.

Efecte ca urmare a absenţei angajaţilor au fost resimţite de 29% din totalul celor chestionaţi, 28% pe fondul restricţiilor de livrare, 16% ca urmare a problemelor întâmpinate în fluxul de aprovizionare şi 13% de stoparea producţiei.

În ceea ce priveşte activitatea din mediul online, 80% dintre retailerii care au răspuns la sondaj susţin că au magazine virtuale sau că vor să investească într-o astfel de platformă în viitorul apropiat, "ca o plasă de siguranţă pentru scăderea vânzărilor din magazinele fizice".

Comentarii

loading...