Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Luca (ANAT): Cel mai mic preţ întotdeauna ascunde ceva

Luca (ANAT): Cel mai mic preţ întotdeauna ascunde ceva

Un concediu reuşit nu este garantat de preţul cel mai mic al sejurului, iar clienţii trebuie să înţeleagă că, apelând la agenţii obscure, se expun unor riscuri, pe care dacă le acceptă "e treaba lor", afirmă prim vicepreşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism.

Rl online 0 comentarii

"Am spus cu fiecare ocazie: nu preţul cel mai mic garantează concediul cel mai reuşit. Clienţii trebuie să înţeleagă că, apelând la agenţii obscure, care de multe ori nu-şi lasă nici măcar datele complete de contact, se expun unor riscuri. Dacă le şi acceptă, e treaba lor. Nu e cazul Terra Turism, care avea totuşi o poziţie şi o vechime pe piaţă. Acolo încă nu ştiu ce s-a întâmplat - poate fraudă, poate bad management, poate au fost traşi în jos de insolvenţa vreunui furnizor de-al lor. Nu mă pot pronunţa în acest caz până când nu voi avea mai multe informaţii. Problema, însă, rămâne aceeaşi: pe ce criterii îmi aleg agentul de turism? Recomandări? Bonitate? Reputaţie pe piaţă? Indiferent care va fi acela, un lucru e clar: cel mai mic preţ, nu doar în turism, întotdeauna ascunde ceva. Dacă vorbim de un last minute real, e altceva. Nu poate fi, însă, sustenabil pe termen lung", este de părere Dumitru Luca, prim vicepreşedintele ANAT.

Acesta subliniază, totodată că, la capitolul preferinţe în materie de vacanţe de vară, în top se menţin Antalya şi insulele greceşti pentru pachetele cu avion, respectiv Grecia de nord şi Bulgaria ce includ transportul cu autocarul.

"Ca destinaţii, nu pot spune că sunt schimbări faţă de sezonul anterior. Cele mai vândute destinaţii rămân aceleaşi: Antalya şi insulele greceşti pentru pachetele cu avion, respectiv Grecia de nord şi Bulgaria pentru pachetele cu autocar ori cu transport propriu. Din Grecia, se detaşează net, ca şi în anii precedenţi, Riviera Olimpului şi insula Thassos. Au crescut rezervările de tip early booking şi au scăzut cele de tip last minute - atât datorită faptului că tot mai mulţi clienţi înţeleg avantajele rezervărilor din timp, cât şi aceluia că în multe locaţii, cu greu se mai găsesc camera disponibile. Din păcate, însă, apar tot mai frecvent nemulţumiri nejustificate, pe fondul unei comunicări defectuoase între client şi agentul de turism, dar şi pe seama unor aşteptări exagerate ale clientului, necorelate cu nivelul bugetului alocat şi cu serviciile contractate", a declarat Dumitru Luca.

Potrivit consultanţilor tour operatorului Corali Holidays, specializat pe transport cu autocarul din România, în Grecia predomină rezervările fără masă sau cel mult cu mic dejun, care lasă o mai mare libertate de mişcare, în Turcia şi Bulgaria însă peste 80% dintre pachetele rezervate sunt de tip "All inclusive".

Pe de altă parte, românii au început deja să facă rezervări pentru pachetele turistice de toamnă, în special pentru Festivalul vinului din Basarabia şi pentru city-break-urile către Istanbul.

Comentarii

loading...