10.6 C
București
vineri, 19 aprilie 2024
AcasăEconomieO abaţie flandreză îşi comercializează berea, numită Westvleteren online

O abaţie flandreză îşi comercializează berea, numită Westvleteren online

Berea produsă de călugări a fost descrisă cea fiind cea mai căutată din lume. Cei 19 călugări trapişti ai abaţiei produc anual doar 5.000 butoaie de bere, iar băutorii tentaţi de berea închisă la culoare, aflată în topurile mondiale, trebuie să călătorească în persoană pentru a ridica cele două navete alocate.

 

Mai aproape de lumea digitală

Dar chiar şi cei mai retraşi călugări trebuie să se schimbe odată cu vremurile, într-o anumită măsură. Pentru a fi cu un pas înaintea celor care vor să vândă berea la preţuri exagerate, abaţia a anunţat că intră în lumea digitală. Astfel, a fost creat un site unde clienţii pot comanda cele două navete care le revin, fiind acordată prioritate celor mai noi clienţi.

Clienţii vor trebui totuşi să vină personal la magazinul abaţiei din Flandra pentru a-şi ridica cumpărăturile, dar vor evita să recurgă la o linie fierbinte care în perioadele de vârf ajunge la 85.000 de apelanţi pe oră.

Fratele Manu van Hecke, abatele de la St Sixtus, a spus că a fost hotărât să se asigure că mănăstirea cisterciană îşi va păstra controlul asupra berii produse, după ce au fost descoperite sticle la vânzare într-un supermarket olandez.

 

Exclusiv pentru clienţii privaţi

”Noul sistem de vânzare respectă cerinţele multor entuziaşti ai Westvleteren. Ne-am gândit mult şi bine la o alternativă bună şi prietenoasă clienţilor. Vânzările de bere ale abaţiei vor fi destinate exclusiv clienţilor privaţi”, a spus van Hecke.

”Magazinul online este accesibil doar clienţilor, nu şi cumpărătorilor profesionişti. Dorim ca un număr cât mai mare de oameni să aibă posibilitatea să cumpere berea Westvleteren la un preţ corect. Oricine nu respectă regulile de vânzare şi abuzează să sistem nu va mai avea acces la magazinul online!, a adăugat acesta.

O navetă de 24 de sticle de bere Westvleteren 12 costă 45 de euro, cumpărată direct din abaţie.

 

E cu user şi cu password

Noul sistem, care va fi lansat marţi, permite călugărilor să facă legătura între bere şi cumpărători, dacă sticlele vor apărea la vânzare în altă parte.

Clienţii trebuie să creeze un profil în care includ data de naştere, adresa, numărul de telefon, adresa de email şi numărul de înmatriculare al maşinii.

Anul trecut, călugării de la St Sixtus, care a primit prima licenţă de bere semnată de regele Leopold I în 1839, şi-au exprimat dezamăgirea, povesteşte News.ro, când au descoperit că lanţul de supermarketuri Linders a vândut trei tipuri din renumita lor bere, la un preţ de cinci ori mai ridicat, fără să aibă vreo permisiune din partea lor.

Călugării fabrică trei tipuri de bere: blondă, cu o concentraţie de alcool de 5,8%, şi Westvleteren 8 şi 12. Westvleteren 12 este apreciat în mod regulat ca cea mai bună bere din lume, deşi are o concentraţie de alcool de 10,2%.

Cele mai citite

OFICIAL. Cristian Popescu Piedone, primul candidat înscris în cursa pentru Primăria Capitalei. “Astăzi se închid zvonurile că mă voi retrage”

Cristian Popescu Piedone, președintele Partidului Umanist Social Liberal, este primul candidat înscris oficial în cursa pentru funcția de primar general. Cristian Popescu Piedone și-a depus...

Litoralul românesc are o nouă stațiune: Mamaia Nord

Plajele naturale largi, cu nisip fin, spațiile de cazare noi sau proaspăt renovate, evenimentele pregătite special pentru sezonul 2024 și o gamă extrem de...

De ce reconstrucția incluzivă a Romilor din Ucraina postbelică va fi o palmă pentru Putin

Acesta s-ar putea să nu pară momentul potrivit pentru a vorbi despre Romii din Ucraina. Conducerea țării se luptă să mențină sprijinul aliaților cheie....
Ultima oră
Pe aceeași temă