Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Foto Arhiva

Foto Arhiva

Orange România a înregistrat în primul trimestru o creştere a cifrei de afaceri semnificativă

Orange România a anunţat joi că a realizat o cifră de afaceri de 270 milioane de euro în primul trimestru, în creştere cu 11,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Rl online 0 comentarii

”Creşterea a fost susţinută, în principal, de evoluţia pozitivă a utilizării datelor mobile, a vânzărilor de dispozitive mobile şi a serviciilor convergente. La 31 martie 2018, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.449.000 clienţi”, se arată în comunicat.

La finalul lunii martie, peste 3,3 milioane clienţi Orange foloseau serviciile Orange 4G, cu aproape 40% mai mulţi comparativ cu primul trimestru al anului 2017, reţeaua 4G acoperind 93,4% din populaţia ţării.

”Acelaşi trend ascendent este evident şi în ceea ce priveşte traficul de date mobile, care a crescut cu 85% comparativ cu T1 2017 şi în cel 4G, care a crescut de 3 ori. Această evoluţie este susţinută de vânzările de smartphone-uri şi de investiţiile continue în reţelele 4G şi 4G+, ce asigură calitatea superioară a serviciului de internet şi a apelurilor. De exemplu, începând cu luna martie, clienţii Orange au acces la performanţele reţelei 4G+, cu viteze de până la 500Mbps, în 95 de oraşe din România”, se arată în comunicat.

Totodată, smartphone-urile performante şi dispozitivele conectate rămân în topul preferinţelor clienţilor. Astfel, vânzările generate de categoria dispozitivelor conectate a înregistrat o creştere de 70% în primul trimestru al acestui an, comparativ cu primul trimestru al lui 2017.

”Un interes sporit se observă şi în ceea ce priveşte obiectele conectate pentru casă, unde vânzările au crescut de 5 ori faţă de trimestrul 1 al anului precedent”, se arată în comunicat.

Totodată, la finalul lunii martie, serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra 418.000 clienţi, în creştere cu 22% comparativ cu primul trimestru din 2017, iar serviciile fixe în bandă largă aveau peste 210.000 de abonaţi, în creştere cu 65%.

”În primul trimestru al anului 2018, 95.000 de clienţi au ales serviciile fix-mobil de la Orange, cu aproape 6 ori mai mult comparativ cu anul precedent. De asemenea, interesul utilizatorilor de a accesa conţinut video de pe orice dispozitiv se reflectă în numărul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go, care a crescut cu 27% în T1 2018, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2017. Creşterea a fost înregistrată ca urmare a îmbogăţirii şi diversificării conţinutului şi adaptării aplicaţiei pe baza feedback-ului clienţilor”, se arată în comunicat.

Principalii competitori ai Orange, în România, sunt Vodafone, Telekom şi Digi Mobil.

Comentarii

loading...