Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Programul de susţinere externă a firmelor românești este funcțional de azi

Programul de susţinere externă a firmelor românești este funcțional de azi

Programul de susţinere externă a firmelor românești este funcțional de azi

Rl online 0 comentarii

Programul de susţinere a internaţionalizării operatorilor economici români a devenit operațional de azi de la ora 10:00 și va rămâne deschis până la data de 24 septembrie 2018, ora 10:00. Aplicația poate fi accesată aici: 
https://programenationale2018.aippimm.ro/sioer2018/login/ 

Programul, finanțat de Ministerul pentru  Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat, urmăreşte promovarea pe piețele externe a operatorilor români prin susținerea participării lor la târguri și expoziţii din afara țării, cu stand de prezentare a produselor/serviciilor, precum și participarea la misiuni economice. În plus, SRL-D (firme de debut ale antreprenorilor), institutele de cercetare științifică–dezvoltare tehnologică și instituțiile medicale trec printr-un proces simplificat de aplicare și decontare. 

Finanțarea se acordă în sume fixe, de tip sprijin forfetar - 25.000 lei pentru participarea la târguri si expoziții internaționale și 10.000 lei pentru participarea la misiuni economice internaţionale. Bugetul alocat acestei sesiuni este de 7,8 milioane de lei. 

Sectoarele economice care se bucură de sprijin sunt tehnologia informaţiei, sectorul alimentar, fabricarea mobilei, industria textilă, cercetarea, inovarea ştiinţifică şi medicală. 

Un punctaj suplimentar vor obține firmele care au ales ca piețe-țintă zone non-UE, cu prioritate Africa sau Asia, care dețin brand propriu și au un site într-o limbă de circulație internațională.

Comentarii

loading...