Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Românii vor tot mai multe electronice şi electrocasnice smart

Românii vor tot mai multe electronice şi electrocasnice smart

Românii vor să achiziţioneze tot mai multe electronice şi electrocasnice smart, iar vânzările pot creşte anul acesta cu 50%, după un avans similar înregstrat anul trecut, a anunţat, miercuri, retailerul evoMAG.

Rl online 0 comentarii

Aspiratoare care fac singure curăţenie, aparate de gătit, maşini de spălat şi aparate de aer condiţionat care pot fi controlate de pe telefonul mobil, becuri şi prize inteligente sunt doar câteva dintre produsele electronice şi electrocasnice smart tot mai căutate de români, potrivit retailerului.

”Vânzările de produse inteligente, electronice sau electrocasnice, în afara smartphone-urilor şi a smart TV-urilor, au crescut anul trecut cu peste 50%, pe fondul scăderii, în medie, a preţurilor cu aproximativ 20%. Iar acest lucru a făcut ca produsele inteligente să fie tot mai accesibile pentru utilizatorii individuali. Estimăm pentru acest an o creştere similară de 50% a vânzărilor de produse electronice şi electrocasnice inteligente”, a spus directorul general al evoMAG, Mihai Pătraşcu.

În ceea ce priveşte obiceiurile de consum, românii se află în fază incipientă în ceea ce priveşte achiziţiile de electronice şi electrocasnice smart. Astfel, la o primă achiziţie, românii optează pentru produsele dintr-o categorie de mai mică de preţ, precum prize şi becuri inteligente, senzori de securitate (detecţie fum, mişcare), camere de supraveghere, dispozitive Chromecast, boxe asistent personal, pentru care sunt dispuşi să achite între 200 şi 500 de lei.

”La o achiziţie următoare, obişnuiţi deja cu avantajele pe care le oferă noile tehnologii şi produsele smart care le înglobează, optează pentru produsele care costă mai mult, precum: aspirator robot, maşini de spălat, cuptoare şi aparate de aer condiţionat care pot fi controlate prin telefonul mobil etc., pentru care alocă un buget de aproximativ 2.000 de lei”, se arată în comunicat.

Comentarii

loading...