23.9 C
București
vineri, 29 martie 2024
AcasăEconomieVânzările totale de Black Friday au atins 5 milioane de euro

Vânzările totale de Black Friday au atins 5 milioane de euro

”În perioada de Black Friday, clienţii evoMAG au plasat peste 25.000 de comenzi, iar numărul total de vizite pe site a fost, în campania de Black Friday, de peste 1,7 milioane. Interesul crescut pentru reducerile de Black Friday, mai ales în perioada 15 – 17 noiembrie, a determinat anul acesta creşterea ofertei, evoMAG oferind reduceri la peste 70.000 de produse”, arată compania.

Şi în 2019, bărbaţii au cheltuit mai mult decât femeile. Astfel, din totalul clienţilor care au comandat, 70% au fost bărbaţi şi 30% femei, arată compania.

În ceea ce priveşte profilul cumpărătorilor, în campania de Black Friday de anul acesta a crescut cu 15% numărul comenzilor realizate de publicul tânăr (18 – 24 de ani) şi cu 20% al comenzilor făcute de persoanele cu vârste de peste 65 de ani.

De asemenea, 35% dintre clienţi au ales să plătească cu cardul produsele achiziţionate de Black Friday. Aproape 60% din traficul înregistrat pe site a venit de pe dispozitivele mobile, spune News.ro.

Anul acesta, cele mai achiziţionate produse au fost televizoarele, topul fiind completat, în ordine, de telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, componente PC şi vehicule electrice.

Cea mai scumpă comandă plasată de Black Friday 2019 pe evoMAG.ro a fost în valoare de 92.800 de lei, echivalentul a 10 laptopuri.

Pe parcursul desfăşurării campaniei de Black Friday 2019, peste 5.700 de comenzi au fost ridicate din showroom, adică 23% din numărul total de comenzi plasate pe evoMAG.ro, în perioada 1 – 24 noiembrie 2019.

De asemenea, compania estimează o creştere de 10% a vânzărilor în ultima lună din an, faţă de aceeaşi perioadă din 2018.

evoMAG este una dintre cele mai mari companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.

Este o companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătraşcu, care ocupă, în continuare, poziţia de director general.

Cele mai citite

Toți cei 45 de pasageri dintr-un autobuz și-au pierdut viața într-un accident în Africa de Sud

Aproape toţi pasagerii dintr-un autobuz, 45 de persoane, şi-au pierdut viaţa joi în Africa de Sud într-un accident rutier grav, după ce vehiculul în...

Dezvăluiri din viața artistei Anna Lesko. După cinci ani de singurătate, cântăreața rupe tăcerea

Anna Lesko s-a "dezbrăcat" de cuvinte la podcastul "Fain și Simplu" moderat de Mihai Morar. Artista a vorbit despre viața ei personală, regrete și...

Anunțul zilei în Bundesliga! Xabi Alonso și-a decis viitorul: „Acesta este locul potrivit pentru mine”

Antrenorul spaniol Xabi Alonso a confirmat vineri, într-o conferință de presă, că va continua pe banca formației germane Bayer Leverkusen şi în sezonul viitor,...
Ultima oră
Pe aceeași temă