Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Volkswagen, vânzări record în 2018, în ciuda scandalului cu poluarea

Volkswagen, vânzări record în 2018, în ciuda scandalului cu poluarea

Brandul german Volkswagen a vândut anul trecut un număr record de automobile (6,24 milioane), dar a avertizat că anul acesta se va confrunta cu dificultăţi majore.

George Dumitrescu 0 comentarii

Toţi producătorii trebuie să îşi testeze vehiculele utilizând WLTP, înainte ca acestea să fie puse în vânzare. Însă, noua procedură armonizată la nivel mondial de testare a vehiculelor uşoare (WLTP), bazată pe date obţinute în condiţii reale de drum, a generat emisii mai mari de dioxid de carbon pentru anumite vehicule, întârziind certificarea oficială şi vânzările.

Deşi încă se resimte după scandalul emisiilor din 2015 şi confruntat cu reglementările mai dure privind poluarea din Europa, VW încearcă să-şi majoreze vânzările şi să-şi reducă costurile pentru a finanţa o ambiţioasă trecere la maşini electrice şi autonome.
În acelaşi timp, disputele comerciale dintre SUA şi China au provocat incertitudini pe piaţa auto globală.

"2019 va fi din nou un an în care ne vom confrunta cu dificultăţi majore, pe lângă majorarea vânzărilor ne vom concentra şi mai mult pe profitabilitate", a afirmat directorul operaţional Ralf Brandstaetter.

Anul trecut, livrările brandului VW au urcat cu 0,2% datorită majorării cererii în America de Sud, SUA şi Europa, care a compensat declinul din China. VW a vândut anul trecut aproximativ 50.000 de maşini electrice şi hibride, în creştere cu 13% faţă de 2017.

Datele nu includ vânzările brandurilor Audi, Porsche, Skoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini şi Seat, care sunt deţinute de grupul Volkswagen.

Brandul VW şi-a majorat anul trecut cota de piaţă în China dar vânzările sale au scăzut cu 2,1%.

Până în 2023, grupul Volkswagen vrea să investească peste 11 miliarde de euro în vehicule electrice şi autonome, digitalizare şi servicii de mobilitate.

Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.

Comentarii

loading...