Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Airbus neagă o fuziune cu BAE Systems

Airbus neagă o fuziune cu BAE Systems

Tom Enders, şeful Airbus, a încercat joi să clarifice recentele comentarii privind consolidarea pe piaţa europeană a avioanelor militare, declarând că nu vede o fuziune corporatistă între activităţile din domeniul apărării ale Airbus, BAE Systems sau alte firme, potrivit Reuters.

Rl online 0 comentarii

Gigantul britanic din domeniul apărării BAE Systems şi Airbus sunt acţionari ai MBDA - liderul European în sisteme de rachete tactice - deţinând fiecare o participaţie de 37,5%.

Săptămâna aceasta Enders a deschis perspectiva unei fuziuni dar joi le-a declarat jurnaliştilor la prezentarea rezultatelor financiare că de fapt s-a referit la necesitatea la statele europene să coopereze în domeniul producerii unor avioane militare competitive.

"Desigur nu sugerez că ar trebui să realizăm chiar acum o fuziune între diviziile responsabile cu avioanele militare ale BAE, Airbus şi alte firme. Ceea ce sugeram era că ar avea sens, deoarece avem două proiecte în Europa - unul franco-german şi unul condus de britanici - iar politicienii şi oamenii de afaceri ar dori o convergenţă a acestora, şi ar fi momentul deoarece dezvoltarea proiectelor încă este în desfăşurare", a afirmat Enders, care nu reuşise în 2012 să obţină sprijin politic pentru o fuziune de plină între Airbus şi BAE.

Într-un interviu acordat publicaţiei britanice Sunday Times, şeful Airbus afirmase că este deschis ideii unei fuziuni între diviziile responsabile cu avioanele militare ale BAE şi Airbus.

Joi, Airbus a anunţat câştiguri trimestriale peste aşteptări şi şi-a reafirmat obiectivele pe 2018, după ce livrările aeronavelor A320neo au accelerat iar costurile s-au redus la fabricarea modelului A350. A320neo, o versiune modernizată a modelului A320, echipată cu motoare mai eficiente, este cel mai bine vândut model al Airbus.

Cel mai mare grup aeronautic european a anunţat dublarea profitului operaţional ajustat în trimestrul doi, la 1,148 miliarde de euro (1,35 miliarde de dolari), şi o creştere de 8% a veniturilor, la 14,85 miliarde de euro.

Analiştii se aşteptau la un profit operaţional de 1,01 miliarde de euro, la venituri de 14,55 miliarde de euro.

Airbus este un lider european în furnizarea aeronavelor de tip petrolier, de luptă, de transport şi a avioanelor dedicate misiunilor, precum şi numărul unu în Europa în ceea ce priveşte programul spaţial şi a doua cea mai mare companie din lume cu misiuni în spaţiu.

Recent, Airbus Helicopters a inaugurat noua fabrică din România, o investiţie de 52 de milioane de euro, unde va fi produs elicopterul cu două motoare H215, primul aparat fiind aşteptat să iasă de pe linia finală de asamblare în 2018.

Comentarii

loading...