Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Comisia Europeană a amendat cu 6,2 milioane euro compania japoneză Sanrio

Comisia Europeană a amendat cu 6,2 milioane euro compania japoneză Sanrio

Comisia Europeană a amendat Sanrio, compania japoneză din spatele brandului Hello Kitty, cu 6,2 milioane euro, pentru restricţionarea vânzărilor în blocul comunitar, ne spune Reuters.

Lorand Stoica 0 comentarii

În 2017, Executivul comunitar a lansat o investigaţie privind distribuirea produselor sub licenţa Sanrio, pe lângă investigaţiile separate în cazurile Nike şi Universal Studios.

Rezultatele investigaţiei arată că Sanrio a impus restricţii directe şi indirecte, interzicând sau descurajând comercianţii să vândă mărfurile în alte state UE decât în ţara lor de origine, contrar reglementărilor din blocul comunitar, a anunţat marţi Comisia Europeană.

"Decizia de azi confirmă că traderii care vând produse licenţiate nu pot fi împiedicaţi să-şi comercializeze produsele într-o ţară diferită. Consumatorii care cumpără produse Hello Kitty şi alte personaje deţinute de Sanrio ("Mr. Men" şi "Little Miss") trebuie să beneficieze deplin de unul dintre principalele avantaje ale pieţei unice: capacitatea de a face cumpărături oriunde în Europa pentru a realiza cele mai bune tranzacţii", a afirmat comisarul european pentru concurenţă, Margrethe Vestager.

În martie, Comisia Europeană a amendat Nike cu 6,2 milioane euro pentru practici restrictive similare, în timp ce investigaţia asupra Universal Studios este în derulare.

Comentarii

loading...