7.2 C
București
joi, 28 martie 2024
AcasăInternaționalTurkish Airlines şi Turk Telekom nu îşi vor mai face publicitate în...

Turkish Airlines şi Turk Telekom nu îşi vor mai face publicitate în SUA

Anterior, preşedintele Turciei, Recep Tayyip Erdogan, a declarat că ţara sa va ‘boicota’ produsele electronice americane, în contextul în care relaţiile între Ankara şi Washington s-au tensionat puternic în ultimele săptămâni.

Un oficial de la Turkish Airlines a precizat că boicotul cu privire la publicitate va viza toate tipurile de media chiar dacă actualele campanii de publicitate nu vor fi afectate. “Noi la Turkish Airlines am decis să ne alăturăm statului şi poporul nostru”, a declarat vicepreşedintele pentru relaţiile cu media Yahya Ustun într-un mesaj publicat pe Twitter. La rândul său, directorul de comunicare de la Turk Telekom, Hamdi Ates a publicat şi el un mesaj similar pe Twitter.

Actualele tensiuni dintre Ankara şi Washington vin după ce SUA au impus sancţiuni şi au ridicat tarifele la importurile de aluminiu şi oţel din Turcia, în urma unei dispute legate de încarcerarea de către Ankara a unui pastor evanghelic american.

În ultimele zile, tendinţa de depreciere a lirei în raport cu dolarul s-a intensificat, moneda turcească pierzând peste 40% din valoare de la începutul acestui an. În replică, Erdogan a denunţat un ”complot politic” împotriva ţării sale şi ameninţă că va riposta prin căutarea de noi pieţe şi aliaţi.

Cele mai citite

Coreea de Nord l-a primit pe șeful spionajului rus

O delegație a Biroului de Informații Externe al Rusiei a vizitat capitala nord-coreeană Phenian între luni și miercuri și a discutat despre stimularea cooperării...

Lufthansa a evitat o grevă a salariaților chiar de Paște

Compania aeriană germană Lufthansa şi un sindicat care reprezintă personalul de la sol au anunţat miercuri că au ajuns la un acord privind salariile...

UE cere ca Facebook și Tik Tok să combată falsurile create cu inteligența artificială

UE, prin Comisia Europeană, a cerut marilor site-uri de socializare, precum TikTok și Facebook, să eticheteze clar publicitatea politică și să reducă "viralitatea conținutului"...
Ultima oră
Pe aceeași temă