Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Sursă foto: Shutterstock / Copyright: baranq

Sursă foto: Shutterstock / Copyright: baranq

10 greșeli pentru care mai bine de 70% din firmele noi intră rapid în faliment

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Încurajarea tinerilor să intre în afaceri este foarte importantă. Numai în acest fel apare diversitatea ofertei, iar concurența acerbă va naște servicii mai bune și un ritm mai mare de inovare. Lumea antreprenoriatului este un risc destul de mare iar uneori e chiar o loterie din care foarte mulți ies necâștigători. Un studiu realizat de Harvard Business School arată că 75% dintre firmele noi care apar pe piața americană nu rezistă foarte mult timp. Cifrele prezentate de Bureau of Labor Statistics sugerează că 50% dintre firmele noi nu supraviețuiesc pe piață timp de 5 ani, în timp ce doar 33% trec de pragul de 10 ani de activitate. Datele publicate de CB Insights au scos la lumină și motivele pentru care acest fenomen este în continuare prezent pe piața startup-urilor.

 

10 greșeli pentru care mai bine de 70% din firmele noi intră rapid în faliment:

1. Nu există cerere pe piață

49% dintre afacerile care se sting la început de drum o fac din cauza unei cereri prea mici din partea consumatorilor. Această greșeală vine în urma eșecului de a studia cu atenție piața și de a estima corect care este nivelul de interes pentru activitatea pe care vrei să o desfășori.

2. Lipsa banilor

Același studiu mai scoate la lumină și faptul că 29% dintre afaceri dispar din cauza lipsei de lichidități. Acest lucru se produce din cauza strategiei complet greșite cu care afacerea a plecat la drum. Reinvestirea profitului este una dintre principalele reguli pe care Cezar Rapotan le-a aplicat pentru dezvoltarea Arabesque în toți acești ani, cel mai mare furnizor de materiale de construcții din România.

3. Echipa greșită

Energie, pricepere, leadership, acestea sunt doar trei dintre principalele calități pe care trebuie să le regăsești în fiecare dintre cei alături de care lucrezi la început de drum. Un colectiv format neinspirat va îngropa rapid chiar și o idee bună de business, din cauza metodologiei greșite prin care este aplicată. În SUA, 23% dintre firme eșuează din acest motiv.

4. Competiția

Uneori, competiția este prea puternică pentru a putea crește în preajma ei. 19% dintre companiile noi americane suferă de această problemă, motiv pentru care trebuie să îți alegi cu atenție activitatea firmei, astfel încât să nu atragi rapid atenția unui player mare care te-ar putea elimina rapid de pe piață.

5. Prețurile

Profitabilitatea este foarte simplu de calculat. Cât ceri pentru serviciile și produsele tale, față de cât te costă ca să le produci. Linia de echilibru este într-o zonă foarte sensibilă, în care poți cere prea mult față de competiție, ceea ce te-ar putea face să pierzi clienți, ori poți cere puțin, moment în care există riscul să nu îți mai poți acoperi cheltuielile, așa cum 18% dintre firmele americane pățesc.

6. Un produs de slabă calitate

17% dintre companiile noi din SUA au eșuat din start din cauza faptului că produsul sau serviciul promis a fost de slabă calitate. Fără un produs bun cu o strategie puternică de promovare și vânzare, eșecul devine o certitudine.

7. Lipsa unui model de business

Un produs sau o idee nu va fi niciodată de ajuns pentru succes, dacă în spate nu va exista o infrastructură. Acesta este și motivul pentru care 17% dintre companiile nou înființate nu fac față pe piață.

8 Un marketing slab

14% dintre firmele noi ignoră prea mult acest capitol al marketingului, ceea ce înseamnă că nu atrag în niciun fel atenția consumatorilor, clienților sau partenerilor.

9. Neglijarea consumatorului

Atunci când feedbackul consumatorului este ignorat complet sau nici măcar nu există opțiunea ca un client să-și poată exprima părerea sau nemulțumirea față de activitatea firmei tale, această politică nu va face decât să izoleze businessul și să-l condamne la eșec.

10. Planificarea greșită

O idee bună apărută prea devreme nu va avea mare succes. 13% din firmele americane au avut probleme tocmai din acest motiv, pentru că nu și-au planificat contextul bun în care să apară pe piață.

 

 

Comentarii

loading...