11.1 C
București
marți, 23 aprilie 2024
AcasăLifestyleCreştere pentru magazinele online de produse bio şi naturiste

Creştere pentru magazinele online de produse bio şi naturiste

Bucurestiul continuă să conducă in topul comenzilor de produse bio si naturiste (30% din totalul comenzilor din 2019), ca si in anul precedent. Aici media comenzii este de 160 lei, fată de media natională de 150 de lei. Top 5 orase cu cele mai multe comenzi pe Vegis.ro este completat de Timisoara, Constanta, Iasi si Cluj-Napoca. Constanta a intrat direct pe a treia pozitie a clasamentului si inlocuieste Brasovul, care s-a plasat pe locul 6.

Spre deosebire de anii trecuti, am avut o evolutie constantă in vanzări pe intreg parcursul anului, fără fluctuatiile obisnuite in lunile de vară, cu o recurentă ridicată a clientilor, ceea ce ne confirmă faptul că romanii isi doresc să trăiască mai sănătos. O surpriză a fost campania de Black Friday care ne-a depăsit asteptările, inregistrand astfel o crestere de 30% in cifrele de la final de an fată de perioada similară din 2018. Indeplinirea obiectivului de crestere pentru 2019 ne incurajează ca in 2020 să urmărim consolidarea cifrei de afaceri si o evolutie organică, direct proportională cu piata, a declarat Mihai Bucuroiu, director de dezvoltare Vegis.ro.

Mihai Bucuroiu

Tendinte pentru 2020

Pentru anul in curs, piata de health & wellness continuă trendul ascendent, la nivel global estimandu-se că a depăsit 4 trilioane de euro, după cum arată studiile internationale. Doar segmentul skincare este evaluat să ajungă la peste 175 miliarde de euro, o crestere cu 30% fată de 2018, depăsind astfel produsele de make-up care au dominat piata pană acum. Cea mai spectaculoasă crestere o inregistrează produsele de skincare pe bază de ingrediente naturale, din surse sustenabile, bio, consumatorii informandu-se tot mai mult asupra produselor pe care le folosesc zi de zi. Trendurile sunt confirmate si la nivel national, Vegis.ro inregistrand in 2019 o crestere semnificativă (+30%) pe zona cosmeticelor naturale, unde cele mai apreciate produse au fost cele pe bază de miere de Manuka, apicole in general si ingrediente naturale.

Piata de produse bio si naturiste din Romania este intr-o continuă crestere, iar cumpărătorii sunt din ce in ce mai informati. Dacă pe segmentul alimentelor acest trend s-a format acum cativa ani si continuă să crească natural, pe partea de cosmetice in ultimul an s-a inregistrat o crestere semificativă a interesului, romanii incercand să combată astfel efectele tot mai mari ale poluării. De aceea am investit in diversificarea portofoliului de produse si in oferirea de informatii relevante pentru fiecare produs in parte. Mentinem aceeasi directie si pentru 2020, concentrandu-ne pe un stoc de produse de cea mai bună calitate, a explicat Mihai Bucuroiu, director de dezvoltare Vegis.ro.

Pentru acest an, Vegis.ro isi propune consolidarea business-ului si urmăreste extinderea prin parteneri la nivel regional. In ceea ce priveste segmentul B2C, adaptarea portofoliului de produse in functie de tendintele pietii, eficientizarea comenzilor si livrarea acestora intr-un timp cat mai scurt reprezintă o prioritate constantă.

 

Cele mai citite

De ce nu se creează efectul de campanie electorală?

Campania electorală s-a declanșat neoficial în România. Criza desemnării candidatului comun al coaliției PSD-PNL are efecte profunde. În această perioadă, se fac calibrări de...

Serviciile germane de informații suspectează Rusia de finanțarea partidelor regionale de extremă dreapta

Agenția germană de informații interne a cerut luni autorităților de la Berlin să îi acorde mai multe puteri pentru a putea monitoriza fluxurile financiare,...

Aerisirea în baie și reguli generale pentru a funcționa optim

Umiditatea excesivă din baie poate dăuna atmosferei generale, dar și nivelului de confort resimțit. Așadar, aerisirea corespunzătoare este obligatorie - atât pentru a asigura...
Ultima oră
Pe aceeași temă