12.7 C
București
miercuri, 24 aprilie 2024
AcasăLifestyleDacia Plant prezintă noile ambalaje Bun de Tot

Dacia Plant prezintă noile ambalaje Bun de Tot

Ca urmare a unei analize atente a modului în care produsele Bun de Tot sunt percepute de consumatori, a modului lor de cumpărare şi consum, Dacia Plant a luat decizia de a crea o nouă identitate vizuală pentru aceste produse naturale. Nevoia a fost simţită pregnant în ultimele luni, deoarece vechile ambalaje Bun de Tot nu mai reuşeau să transmită cu adevărat valorile şi personalitatea brandului.

Bun de Tot este un brand centrat în jurul conceptelor de sănătate şi natural şi poartă cu sine valori premium: gust excelent, bucurie de viaţă şi lipsa oricăror ingrediente chimice. Este un brand dinamic care se adresează copiilor, părinţilor şi bunicilor care ştiu că un produs cu adevărat natural este un pas înainte către o sănătate de fier şi o viaţă plină de energie. În plus, consumatorii acestui tip de produse sunt atenţi, exigenţi şi au nevoie de o comunicare directă, sinceră şi transparentă care să le satisfacă nevoia de informaţii şi să le uşureze alegerea unui produs natural premium.

 Dulceaţă de mure – vechi şi nou

Noile ambalaje sunt moderne, minimaliste şi luminoase şi promovează conceptele brandului prin intermediul unui fruct supradimensionat care sugerează atât ingredientul principal, cât şi conţinutul mare de fruct. Gemurile şi dulceţurile Bun de Tot sunt acum ambalate în borcane cu design minimalist şi securizate cu capace argintii care subliniază siguranţa alimentară şi grija pentru o producţie conform celor mai noi norme impuse de industria alimentară.

Gramajul conţinutului de gem sau dulceaţă este identic cu cel de până acum, singura diferenţă fiind forma diferită a borcanului de sticlă, mai suplu şi mai uşor de manevrat şi de stocat.

 Nectar piersici

Întreg design-ul produselor a fost realizat in-house de către departamentul de marketing Dacia Plant, în urma unor focus grup-uri. Fructele create special pentru etichetele Bun de Tot au prins ulterior viaţă ca supereroi pentru campania de comunicare a beneficiilor gamei de produse Bun de Tot!

Provocarea ridicată de refacerea ambalajelor a fost cu atât mai mare cu cât Dacia Plant operează în special în piaţa suplimentelor naturale şi nu în lumea produselor alimentare în care concurenţa este acerbă.

 

 „Acest proiect a fost dificil, provocator şi în acelaşi timp seducător pentru departamentul de marketing! Teoria design-ului de ambalaj alimentar şi-a dat mâna cu analiza portofoliului de produse, iar încrederea noastră în produsele naturale şi sănătoase a reuşit să definitiveze unul dintre cele mai reuşite make-up-uri de ambalaj de la Dacia Plant. Sperăm ca mesajul nostru să fie recepţionat aşa cum am intenţionat de toţi consumatorii de produse naturale!” a declarat Claudia Burghelea, director de marketing Dacia Plant.

Numele Bun de Tot este similar cu cel al produselor realizate doar din fructe proaspete, îndulcite cu suc de struguri şi care nu au nici un fel de aditivi, coloranţi, amelioratori sau îndulcitori artificiali adăugaţi. S-a simţit nevoia repoziţionării acestor produse în special pentru a concura cu alte produse naturale premium de pe piaţă şi a se distanţa de produsele alimentare realizate şi cu alte ingrediente decât cele naturale.

 Pentru a contribui la o informare cât mai detaliată şi atractivă, Dacia Plant a creionat o campanie de comunicare din care vor face parte personajele  personajele Bun de Tot:  Afine-Supererou, Zmeură- Instructor fitness, Mure – Tocilar, Măceșe – Profesoară, Piersici – Instructor Yoga, Coacăze – Soldat, Caise – Medic, Aronia – Diva.

„Am gândit o campanie de comunicare axată în special pe mediul online, deoarece este mediul pe care familiile tinere şi atente la sănătatea lor îl folosesc cel mai des pentru informare. Am vrut să mergem mai departe cu ideea de energie dată de fructele proaspete şi de aceea îi invităm pe toţi cei interesaţi să descopere un concept dinamic, jucăuş, dar care transmite în acelaşi timp cu seriozitate informaţii utile despre sănătate şi alimentaţie” a declarat Sorana Coroamă, brand manager Bun de Tot. 

Campania va fi centrată pe site-ul special dedicat brandului Bun de Tot, unde consumatorii vor putea descoperi, pe lângă informaţii despre efectele benefice ale fructelor asupra sănătăţii, reţete savuroase bazate pe dulceţurile, gemurile, sucurile şi nectarurile Bun de Tot, de la prăjituri la sosuri pentru fripturi!  

Produsele Bun de Tot pot fi găsite pe site-ul companiei Dacia Plant (daciaplant.ro) şi în majoritatea hypermarket-urilor.

 

Cele mai citite

Rusia – Ucraina, ziua 770: Biden vrea să trimită arme Kievului chiar de săptămâna această

Preşedintele american, Joe Biden, a afirmat că Statele Unite vor "începe să trimită arme şi echipamente în Ucraina chiar din această săptămână", după ce...

Dosar de corupție la nivel înalt în Rusia: unul din adjuncții ministrului rus al apărării a fost arestat

Un adjunct al ministrului rus al apărării, Timur Ivanov, a fost arestat pentru presupusă corupţie, a anunţat marţi Comitetul de Anchetă rus, notează AFP,...

Inovație pe piața muncii: munca fără contract

Ministerul Muncii a anunţat că orice persoană cu vârsta de cel puţin 16 ani va putea să câştige bani în plus. Va putea face...
Ultima oră
Pe aceeași temă