8.8 C
București
sâmbătă, 20 aprilie 2024
AcasăLifestyleDe ce agenții FBI învelesc cheile de la mașină în folie de...

De ce agenții FBI învelesc cheile de la mașină în folie de aluminiu

“Deși asta nu e o soluție ideală, în schimb e cea mai ieftină și poartă denumirea de cușca Faraday. În acest fel se blochează câmpul electromagnetic” – relatează Holly Hubert, expert în securitate cibernetică în cadrul FBI din Buffalo, SUA, care s-a pensionat în 2017.

“Pericolul cibernetic este atât de dinamic și în continuă perfecționare, încât consumatorilor le e foarte dificil să fie cu un pas înainte.”

Copierea codului cheii mijlocului de transport este cea mai simplă metodă de a pune mâna pe ele. Infractorii pot face asta aflându-se chiar în afara locuinței dvs.

Compania Cybersecurity, inclusiv echipa GuardKnox, cooperează cu Detroit Three și producătorii de automobile din întreaga lume pentru a crea o măsură de protecție care să îi pună în gardă pe hackerii care fură mașini.

Fiind astăzi director general la GlobalSecurityIQ, Hubert le propune oamenilor să cheltuie câțiva dolari pentru a cumpăra așa-numita poșetă Faraday care protejează semnalul. Ea arată ca o husă obișnuită pentru breloc, doar că e făcută din folie de aluminiu în loc de plastic.

Această husă foarte ieftină, denumită în cinstea savantului care a înțeles cum poate fi blocat câmpul electromagnetic, poate preveni furtul automobilului dvs.

Moshe Shlisel, directorul general al GuardKnox Cyber Technologies, arată felul în care el își ascunde brelocul.

Nu demult el a vizitat orașul Detroit pentru a se întâlni cu producătorii de automobile. El deja colaborează cu Daimler (Mercedes-Benz) și Volkswagen Group (Porsche, Audi și Volkswagen) pentru a proteja mașinile împotriva hackerilor.

Experții afirmă că oamenii care păstrează cheile în “cuștile” Faraday nu sunt deloc paranoici.

“În timp ce inginerii din industria automotive încearcă să creeze noi sisteme de securitate, calitate, omologare și siguranță, infractorii la fel nu pierd timpul în zadar” – afirmă Faye Francy, directorului Centrului de informație și analiză automobilistică, specializat în strategii de securitate cibernetică.

“Producătorii auto încep să realizeze funcțiile de securitate la etapa de proiectare și producție. Asta ar trebui să includă și husele de protecție” – spune Francy.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă