Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Exemple de măsuri speciale pentru angajați și clienți

Exemple de măsuri speciale pentru angajați și clienți

Ion Diamandi 0 comentarii

Toate companiile încearcă prin diverse decizii să îşi protejeze afacerea în contextul actual al epidemiei cu Coronavirus. Munca la domiciliu şi shoppingul on line sunt două soluţii. În ceea ce priveşte domeniul home&deco desigur că afacerile pot apela la ambele soluţii. Ca exemplu, am abordat-o la Ana-Maria Călin care îşi desfăşoară activitatea la compania Bonami, magazin online cu sediul în Praga şi care are clienţi în extrem de multe ţări de pe glob. După spusele Anei, economia cehească a fost deja de câteva săptămâni supusă unor mari încercări datorită epidemiei. Din unele măsuri aplicate se pot inspira şi chiar aplica şi afaceri din acest domeniu sau conexe din ţara noastră.

Iată ce ne-a comunicat Ana-Maria Călin

“ Având în vedere situația actuală, Bonami, magazinul online cu mobilier și decorațiuni, a decis să aplice reguli stricte pentru a proteja atât sănătatea angajaților cât și a clienților săi.

Angajații companiei din biroul situat în Praga, dintre care fac parte și români, lucrează acum toți online, de acasă, pentru a nu se expune niciunui risc. Pentru cei din depozit, au fost implementate următoarele proceduri de siguranță:

Sunt monitorizati pentru a constata orice îmbolnăvire. De asemenea le este măsurată în mod regulat temperatura.

Sunt folosiți dezinfectanți, atât pentru personalul care lucrează în depozit, cât și pentru toate documentele de predare. De asemenea, curățarea spațiilor de lucru se face foarte des.

Predarea coletelor către curieri se efectuează fără interacțiune umană (păstrându-se distanța minimă de 2 metri între angajatul Bonami și curier). În plus, toți angajații au fost instruiți cu privire la măsurile de siguranță, având în permanență produse de dezinfecție personală.

Livrarea comenzilor se face direct la domiciliu iar returul este gratuit.  Bonami nu se dezminte și rămâne o sursă bogată de inspirație, venind cu sugestii creative pentru petrecerea timpului acasă, sfaturi și proiecte DIY.

Compania își dorește ca, împreună cu angajații și clienții săi, să depășească această perioadă dificilă, prin prevenție, responsabilitate și solidaritate.”

 

Comentarii

loading...