21.4 C
București
vineri, 29 martie 2024
AcasăLifestyleFood inteligence şi tendințe în food&beverages promovate de grupul Hello

Food inteligence şi tendințe în food&beverages promovate de grupul Hello

Un alt element al motorului este constituit de agenția grupului specializată în marketing strategic, furnizare de conținut creativ și execuție/ implementare pentru industria de food&beverages.

“După o creștere intensă în 2016, cu 40%, anul trecut l-am dedicat consolidării echipei și proiectelor care au permis dezvoltarea competențelor în domeniul food&bev, de la strategie și concept, până la implementare și project management. Am demarat campanii ample de comunicare integrată pentru clienții noștri și ne-am aventurat în lansarea propriei platforme de CSR, proiectul Foodcare, al cărui obiectiv este educarea pentru reducerea risipei alimentare”– declară Marilena Istrătescu, Managing Partner și Co-Fondator al grupului HELLO.

Investitii in educatie, pentru reducerea risipei alimentare

În 2017, Foodwise a lansat platforma de implicare socială www.FoodCare.ro , un demers pentru educarea publicului și a jucătorilor din industrie în scopul prevenirii risipei alimentare și activării responsabilității față de resurse.

Prima campanie de activism social dezvoltată prin platforma FoodCare în vara 2017 a fost  « It’s ok to take away », o campanie de reducere a risipei alimentare în HoReCa. Campania s-a adresat industriei prin soluții practice pentru a încuraja consumatorii să ia la pachet comanda consumată doar parțial în locație. Peste 1 milion de clienți au fost expuși la mesajul campaniei, prin parteneriate strategice cu restaurante și campania online de informare.

Pentru 2018, grupul Hello a bugetat investiții în valoare de 30.000 euro în proiectele desfășurate sub umbrela FoodCare.

“În acest an, eforturile FoodCare sunt direcționate către educarea, conștientizarea și dezvoltarea spiritului responsabil al consumatorilor finali fatță de resursele alimentare. Pornim de la un insight îngrijorător, conform căruia o treime din mâncarea cumpărată ajunge la gunoi. Ne dorim să atragem sprijinul marilor retaileri pentru încurajarea respectului față de hrana și reducerea risipei.” – adaugă Marilena Istrătescu.

 Tendințe

Pentru anul în curs, grupul HELLO vizează o creștere a cifrei de afaceri cu 1-2 procente față de 2017. Focusul de dezvoltare este reprezentat de fructificarea expertizei în domeniul food&bev prin proiecte de branding, comunicare integrată și execuție.

“Ne uităm cu atenție la tendințele din domeniul food&bev și HoReCa și constatăm că direcțiile care domină anul acesta în industrie sunt legate de employer branding, campaniile prin care se creează experiențe imersive cu brandurile și revenirea în atenție a generației X drept public central. Sunt tendințe ale industriei care vor susține afacerile grupului în acest an, pentru că, mai mult ca oricând, brandurile caută soluții strategice creative de comunicare cu publicurile lor, iar noi ne bazăm pe expertiza noastră în acest segment” mai spune Marilena Istrătescu.

 

Cele mai citite

Grav accident auto pe DN2 – E85, în Vrancea! Opt persoane, rănite în urma coliziunii dintre un autoturism și un microbuz

Opt persoane au fost rănite, vineri, la intersecţia DJ 205 R Coteşti cu DN2 - E85, în urma coliziunii dintre un microbuz de transport...

Cum hidroizolația poate face diferența între o iarnă sigură și o primăvară ușoară pentru locuința ta

O dată cu trecerea iernii și venirea primăverii, proprietarii de case și constructorii se gândesc la moduri de a proteja locuințele de umiditate și...

Înscriere la facultate, înainte de absolvirea Bacalaureatului. Pentru cei care vor o carieră în dezvoltarea de jocuri video

BISM (Bucharest International School of Management) și Amber Studio, în colaborare cu prestigioasa Abertay University din Marea Britanie, pregătesc începând cu luna septembrie lansarea...
Ultima oră
Pe aceeași temă