11.7 C
București
vineri, 29 martie 2024
AcasăLifestyleGrupul City Grill estimeaza o cifra de afaceri de 42 milioane euro...

Grupul City Grill estimeaza o cifra de afaceri de 42 milioane euro si 5 milioane de clienti

Cu fiecare brand introdus în portofoliu, cu fiecare restaurant deschis, cu fiecare client servit, am învatat ceva în plus despre publicul bucurestean, despre asteptarile si preferintele sale gastronomice. Domeniile pe care noi am ales sa ne dezvoltam –bucataria traditionala si cea mediteraneeana –raman cele mai populare în randul clientilor, chiar daca, fata de acum 15 ani, gusturile se diversifica si creste interesul pentru a experimenta alte bucatarii internationale –declara Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

Daniel Mischie

În 2012, Grupul City Grill a lansat programul de fidelitate Out4Food, care are în prezent aproape 115.000 membri. Prin intermediul programului, clientii pot economisi 10% din valoarea notei de plata. În 2018, clientii Out4Food au generat 40% din cifra de afaceri a Grupului si au vizitat restaurantele grupului în medie de 7.6 ori.

Cifra de afaceri a Grupului City Grill a crescut constant de-a lungul celor 15 ani de la înfiintare, mai putin în anul 2009, cand întreaga piata a fost afectata de recesiune. Astfel, în 2019, Grupul City Grill va înregistra o cifra de afaceri de peste 25 ori mai mare fata de cea înregistrata în 2004, respectiv 42 milioane euro, fata de  1.6 milioane.  

Piata: crestere cu doi digiti în 2019

Fata de acum 15 ani, piata restaurantelor s-a dezvoltat puternic, urmand sa ajunga anul acesta la o valoare de cca. 3 miliarde de euro, cu estimari de crestere de 12-15% fata de anul precedent.

Principalele evenimente care au marcat dinamica pietei restaurantelor –fiscalizarea, interzicerea fumatului si intrarea în Uniunea Europeana –au avut un impact pozitiv asupra dezvoltarii industriei, prin diversificarea si cresterea numarului de restaurante. De asemenea, datorita turismului, clientii au început sa aprecieze mai mult calitatea serviciilor, atmosfera si designul restaurantelor în care ies” – adauga Daniel Mischie.

Tendintele actuale arata dominatia restaurantelor pentru pranz (convenience) si a restaurantelor eveniment (dinner), precum si a livrarilor. De asemenea, accentul s-a mutat de pe cantitate catre calitate, iar preparatele cu ingrediente locale si proaspete sunt tot mai populare.

De altfel, studiul calitativ Quantix demarat de Grupul City Grill anul trecut în Bucuresti arata ca respondentii apreciaza în egala masura calitatea serviciilor (viteza, amabilitate), curatenia si atmosfera din restaurant si respectiv calitatea preparatelor (gustul, prospetimea si diversitatea meniului). Potrivit aceluiasi studiu, preparatele traditionale romanesti se mentin în atentia publicului, bucataria romaneasca fiind preferata de 66% dintre respondenti, în timp ce fripturile sunt preparatele consumate în oras cel mai des de 65% dintre acestia, urmate de mancarea gatita, consumata de 59%.

Peste 15 ani

Digitalizarea, preferinta pentru preparate locale si proaspete si expansiunea serviciilor de livrare vor influenta semnificativ industria restaurantelor în urmatorii 15 ani.

Masa de pranz este tot mai des servita la birou sau acasa, chiar daca mancarea este comandata de la restaurantele apreciate. Este un fenomen care va ramane activ si care, din cauza traficului si provocarii de a gasi loc de parcare, cumulate cu confortul de a manca acasa sau în locurile special amenajate de la locul de munca, va înlocui pe termen lung pranzul în oras – adauga Daniel Mischie.

Cele mai citite

Cum hidroizolația poate face diferența între o iarnă sigură și o primăvară ușoară pentru locuința ta

O dată cu trecerea iernii și venirea primăverii, proprietarii de case și constructorii se gândesc la moduri de a proteja locuințele de umiditate și...

Toți cei 45 de pasageri dintr-un autobuz și-au pierdut viața într-un accident în Africa de Sud

Aproape toţi pasagerii dintr-un autobuz, 45 de persoane, şi-au pierdut viaţa joi în Africa de Sud într-un accident rutier grav, după ce vehiculul în...

Tendințe de Culori și Materiale pentru 2024: O Privire Asupra Designului Interior

Anul 2024 aduce o schimbare notabilă în preferințele de culori și materiale în lumea designului interior, reflectând o nevoie crescândă de confort, sustenabilitate și...
Ultima oră
Pe aceeași temă