8.2 C
București
marți, 23 aprilie 2024
AcasăLifestyleLobby-ul unui hotel - ce așteptări au turiștii de la un astfel...

Lobby-ul unui hotel – ce așteptări au turiștii de la un astfel de spațiu

Pentru că lobby-ul unui hotel reprezintă prima impresie pe care turiștii și-o fac despre aspectul și serviciile operatorului respectiv, este important ca fiecare hotelier să investească resurse importante în gândirea acestui spațiu. Lumină excelentă pe timp de zi și noapte, mobilier de calitate, panouri cu indicații ușor de parcurs, lifturi și scări rulante – toate aceste elemente ale unui lobby fac din această zonă un mediu primitor pentru cei care trec pragul hotelului respectiv. Așadar, iată care sunt aspectele pe care hotelierii trebuie să le ia în considerare pentru ca primul contact al clienților cu hotelul să le lase acestora o impresie cât se poate de plăcută.

1. Mobilier de calitate

2. Lifturi și scări rulante

3. Luminozitate excelentă

4. Personal primitor

5. Wi-Fi gratuit

1. Mobilier de calitate
După un drum lung și obositor, turiștii vor să și lase puțin bagajele jos și să se odihnească. Motivele pentru care aceștia aleg să petreacă timp în lobby-ul hotelului sunt multiple: fie că au venit prea devreme și trebuie să aștepte pentru check-in, fie că își așteaptă prietenii să coboare din alte camere, pentru a pleca apoi împreună în oraș. De aceea, în lobby trebuie să existe canapele și fotolii realizate din piele de cea mai bună calitate, în care clienții să se simtă ca acasă, odată ajunși aici.

2. Lifturi și scări rulante
Pentru că într-un lobby aglomerat de hotel există o nevoie reală de flux rapid al persoanelor, o scara rulanta (acces direct la mezanin) și câteva ascensoare de top asigură în cel mai scurt timp această nevoie. Dacă lobby-ul este unul impozant, atunci hotelierii pot opta pentru ascensoare cu vedere panoramică, ce asigură o imagine absolut spectaculoasă atât celor care urcă spre camerele lor, cât și celor care coboară în lobby.

3. Luminozitate excelentă
În lobby, luminozitatea trebuie să fie excelentă, atât pe timp de zi, cât și pe timp de noapte. De aceea, în cazul în care discutăm de un volum foarte mare de lumină naturală în lobby, aceasta trebuie să fie utilizată pentru cât mai mult timp posibil. Complementar se pot instala spot-uri cu LED sau plafoniere, iar după lăsarea întunericului, candelabrele pot insufla un aer plin de gratie și extrem de primitor în această zonă a hotelului.

4. Personal primitor
Nimic nu se compară cu un personal bine instruit, ce îi întămpină pe oaspeți cu deosebit de multă căldură și politețe, indiferent de ora la care aceștia ajung în lobby-ul hotelului. De la doorman la recepționer, de la șoferii care aduc oaspeții de la aeroport și până la bellman, toate aceste figuri importante ale unui lobby de hotel trebuie să transmită, prin modul în care se comporta cu toți clienții, valorile și regulile de conduită ale hotelului.

5. Wi-Fi gratuit
Pentru că foarte multi turiști au nevoie de un loc în care să își verifice dimineața mailurile sau să discute cu cei dragi din altă țară, lobby-ul pare locul perfect în care toate acestea să se întâmple. De aceea, accesul gratuit la net este un diferențiator cât se poate de important, într-o lume în care viteza cu care navigăm contează extrem de mult. Cu cât lățimea de bandă este mai mare, cu atât mai bine, așadar provider-ul de net trebuie să vină cu cea mai bună ofertă pentru o astfel de necesitate.

Iată 5 lucruri extrem de importante pe care hotelierii trebuie să le ia în calcul, pentru a le oferi clienților cea mai călduroasă primire, atunci când aceștia le trec pragul pentru prima dată!

 

 

Cele mai citite

De ce nu se creează efectul de campanie electorală?

Campania electorală s-a declanșat neoficial în România. Criza desemnării candidatului comun al coaliției PSD-PNL are efecte profunde. În această perioadă, se fac calibrări de...

De ce nu se creează efectul de campanie electorală?

Campania electorală s-a declanșat neoficial în România. Criza desemnării candidatului comun al coaliției PSD-PNL are efecte profunde. În această perioadă, se fac calibrări de...

Echipa de robotică RO2D2 a Colegiului Național „ Mihai Viteazu” din Ploiești a luat titlul de vicecampioană mondială la Campionatul Mondial de Robotică de...

Echipa de robotică RO2D2 a Colegiului Național „ Mihai Viteazu” din Ploiești s-a încununat de succes, prin obținerea titlului de vicecampioni mondiali din cadrul...
Ultima oră
Pe aceeași temă